Joyride

Maluka

XPdite Sponsor
Twee Australische broertjes van 10 en 6 jaar oud hebben maandag een joyride van 85 kilometer gemaakt, zo meldt de Sydney Morning Herald. De twee wilden hun grootvader bezoeken en gingen er in de auto van hun vader en moeder vandoor. Ze werden in Moree (New South Wales) aan een van de drukste snelwegen van Australië aangehouden door de politie, op 15 kilometer van hun bestemming. De politie zal de twee avontuurlijke broers niet vervolgen.

Bron: Nu.nl

Zeker familie van die man die laatst kilometers achteruit reed!

Nog steeds zo verbazingwekkend dat dat over zulke afstanden kan!

Henriette

:-o  :-o Reden die twee van 10 en 6 bijna 85 km in hun achteruit naar hun opa.

Jezuus, de jeugd word steeds sneller en beter met autorijden.

[size=6pt]10 en 6 jaar 85 km in hun achteruit.....isse toch niet te geloven[/size]

Jack :evil:

zegge....zijn jullie Te Land, Ter Zee en In De Lucht al vergeten???

Daar werd achteruit rijden tot kunst verheven! Heeeeeeeeeeeeengggg

Marc

:-D :-D
Al zal dat van "een van de drukste snelwegen" wel meevallen denk ik. Moree is toch al een redelijk eind op weg richting de outback...
Tja, dat krijg je met al die automaatjes hier op de weg, die kan iedereen aan de gang krijgen, of je nou kan rijden of niet. :roll:

wow 10 en 6 jaar haha..
opzich is het wel grappig jammer dat het levensgevaarlijk is..

PS: als je naar australie gaat kan je dan je nederlandse rijbewijs om laten zetten in een australisch rijbewijs?

[quote author=Hans de Visser link=topic=4924.msg62675#msg62675 date=1150242981]
:-D :-D
Al zal dat van "een van de drukste snelwegen" wel meevallen denk ik. Moree is toch al een redelijk eind op weg richting de outback...
Tja, dat krijg je met al die automaatjes hier op de weg, die kan iedereen aan de gang krijgen, of je nou kan rijden of niet. :roll:
[/quote]

Ik zat pas geleden bij een vriendin in de auto (automaat) en ze kreeg als eerste de deur niet open, dus ik kon niet instappen. Ze kreeg ook de sleutel niet uit het contact... Uiteindelijk wilde de deur wel open, maar nog gebeurde er niets... Ze kon em ook niet starten. Daar stonden we dan midden op de weg voor ons kantoor lekker het verkeer op te houden. Toen er een chauffeur van m'n werk aankwam die zei "Als je em in neutraal zet lukt het waarshijnlijk wel ;) "
Dus niet iedereen kan een automaat aan de praat krijgen hoor ;) ;)

Jelle, ligt er aan. Heb je verhaal gelezen dat jij voor een jaar wilt gaan he? dan hoef je dat niet te doen dacht ik.

[Lost: Quote aangepast]

Ik vind automaat helemaal niets maar dit terzijde.

ALS ik weleens in een automaat rij dan vlieg ik altijd zowat door de voorruit als ik een noodstop moet maken want dan hak ik op de rem denkend dat het mijn koppeling is. Tja na 23 jaar handgeschakeld rijden is dat een automatisme (leuk woord in dit verband) en met mijn rijstijl moet je regelmatig hard remmen  :evil:

T'is maar een anekdote  :wink:

Back