Just getting Started....!!!

RickenMariska

New Member
Hoi Allemaal,

Wij zijn Rick en Mariska...!!! Sinds een paar weken hebben wij het in onze bol om te gaan emigreren naar Australie. We zijn ons nu nog druk aan het inlezen wat we allemaal moeten doen om een Visa te krijgen en verder zijn we nog druk met het bekijken van het financiele gedeelte...!!!

De wil is er in ieder geval 100%...!!! Dus we gaan ervoor....!!!!

Groetjes,
Rick en Mariska :D

RickenMariska said:
Hoi Allemaal,

Wij zijn Rick en Mariska...!!! Sinds een paar weken hebben wij het in onze bol om te gaan emigreren naar Australie. We zijn ons nu nog druk aan het inlezen wat we allemaal moeten doen om een Visa te krijgen en verder zijn we nog druk met het bekijken van het financiele gedeelte...!!!

De wil is er in ieder geval 100%...!!! Dus we gaan ervoor....!!!!

Groetjes,

Welkom op het forum.

De tip van Jeroen van vandaag is: "Geld is geen probleem, je hebt genoeg tijd om te sparen, de procedures duren allemaal lang genoeg" :lol:

Dank je wel voor het onthaal...!!! Ik ben druk aan het lezen op het forum en op verschillende andere sites om te kijken wat er nu allemaal bij komt kijken. Verder heb ik een tante in Ozzy wonen met wie ik contact heb voor veel praktische vragen...!!!

Wij hebben 2 jaar uitgetrokken voor het hele proces.... is dat reeel....?

Groetjes,

Hoi Rick en Mariska,

Welkom op het forum!
Er komt inderdaad veel bij kijken en jullie zullen erg veel uitzoek werk voor de boeg hebben. Mocht je ergens tegen aan lopen, dan weet je in ieder geval waar je je vragen kwijt kunt :wink:. In twee jaar zou het wel moeten lukken (vaak lukt het ook wel in kortere tijd hoor).

Ja... ik heb inderdaad gelezen dat het sneller kan... maar ik lees ook veel over geduld hebben en veel moeten wachten... dus we houden onszelf gewoon voor dat het nog zeker 2 jaar duurt... kan het hopelijk alleen maar meevallen... ik ben nu druk Booklet 6 aan het lezen...!!!

Komt mijn engels toch nog eens van pas... heb me altijd afgevraagd waar ik dat ooit voor zou gebruiken...!!!

Bedankt voor het aanbod voor het stellen van vragen... ik zal daar zeker dankbaar gebruik van maken.

Groetjes,

RickenMariska said:
Ja... ik heb inderdaad gelezen dat het sneller kan... maar ik lees ook veel over geduld hebben en veel moeten wachten... dus we houden onszelf gewoon voor dat het nog zeker 2 jaar duurt... kan het hopelijk alleen maar meevallen... ik ben nu druk Booklet 6 aan het lezen...!!!

Komt mijn engels toch nog eens van pas... heb me altijd afgevraagd waar ik dat ooit voor zou gebruiken...!!!

Bedankt voor het aanbod voor het stellen van vragen... ik zal daar zeker dankbaar gebruik van maken.

Groetjes,

Welkom op Forum, al enig idee waar jullie willen gaan wonen?

RickenMariska said:

Groetjes,

Niet ech denk ik met nieuwe regels als vanaf 1 july wordt sneller. Ja eerste de skills assessment en daarna de rest .. ieder geval heel veel success..
Als iets van ons weten gewoon een bericht plaatsen..

Gr
Badri

Back