Kalenders van Australië

Denny

Member
Ieder jaar bestel ik een kalender en een agenda van Steve Parish die van zijn kunsten in fotografie vertaald naar dat soort dingetjes. De agenda vind ik niet zo praktisch (heel weinig ruimte om in te schrijven) maar biedt wel hele mooie foto's en bestel ik daarom telkens weer. Hij heeft nog andere spulletjes dus als je op zoek bent naar een gift of iets dergelijks met een Australisch tintje dan kan er ook wat leuks tussen zitten. Linkje naar zijn shop: https://www.steveparish.com.au/shop?cat=1126
 
Hele mooie plaatjes allemaal maar ik laat altijd een mooie Australie-kalender opsturen door mijn schoonmoeder. Die wonen al 51 jaar in Australie.

Groetjes heidi
 
Ik wil ook zo'n schoonmoeder! :wink:
Hele mooie kalenders, ga ik zeker bestellen als we eenmaal daar zijn.
Ik ben ook helemaal verliefd op die kinderreeks!! :lol:
 
"ik wil ook zo'n schoonmoeder"

Beetje laat nu he? :grin:

De kalenders die ik opgestuurd krijg zijn trouwens gewoon landschaps/wildlife kalenders met mooie platen erin. Niet die hierboven van die link.
Onze laatste kalender dateert alweer van 2007 dus zal inderdaad binnenkort mijn schoonmoeder eens even aan de jas trekken voor een nieuwe.

Als jullie binnenkort in Australie zitten kun je zoveel kalenders kopen als je wilt en heb je helemaal geen schoonmoeder in australie nodig.
succes met alle regeldingen

groetjes heidi
 
Back
Top