Kan wel wat tips gebruiken

Angel81

New Member
Hallo,

Ik ben 24 jaar en ga volgend maand naar Ozz op een 'Work and Holiday Visa'. Ik wil dus proberen om een baan daar te vinden en misschien dan in aanmerking te komen voor die Temp visa. (max 4 jaar). Heeft iemand tips hoe ik dat het beste kan aanpakken?

Ik neem mijn diploma's mee, mijn CV......Mijn diploma is trouwens al in het Engels dan lijkt mij dat wel duidelijk voor hun, toch? Heb zelf een HBO diploma 'Business Management' en heb al 2 jaar bij 1 van de grootse internetbedrijven gewerkt (amerikaans bedrijf) waar ik een hele goede referentie van heb  :). Wat zullen mijn kansen zijn?

Alle tips zijn welkom.  :up:
 
Heya, welkom op het forum.....!!!!!

Als ik jou was, afhankelijk in welke stad je zit, de grote kranten doorpluizen zoals Sydney morning Herald ofzo. Ook kun je recruiters benaderen zoals Hays, zoek ook eens op google onder recruiter IT, zijn er veel van. Voordeel van een recruiter, tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk, is dat zij mensen werven voor grotere toonaangevende bedrijven, veel besteden dit namelijk uit....en probeer ook zelf de banensites zoals www.mycareer.com.au en www.seek.com.au

Je hebt een groot voordeel, dat je in ieder geval 3 maanden voor dezelfde baas mag werken, dus kunnen ze zien wat ze in huis halen voor ze je eventueel een sponsorship aanbieden. Zou wel van tevoren aangeven dat dat je bedoeling is, om uiteindelijk langer te blijven. Anders heb je 3 maanden voor niets geinvesteerd.....of een hele leuke tijd gehad.....? :wink:

Veel succes en vooral heeeeeel veeeeeeel plezier down under!

Gr. SAb
 
Back
Top