Karin en Hendrik + kids - Byron Bay - hoera

Kaatje

New Member
:p Ja, ik ben een tijdje niet op het forum aanwezig geweest maar dacht nu, ik wil graag wat mededelen.
Wij mijn man en twee kinderen ( hilke en Simone) hebben eindelijk de Australische vlag buiten gehangen. Ons bedrijf is eindelijk verkocht en nu gaan we dan Down Under. vertrekdatum 18 november.
Na ruim drie jaar is het dan zover. Via NOOSR en daarna TRA hadden we vorig jaar ons visum. We gaan in de buurt van Byron Bay wonen. Eerst huren en dan kopen. We zijn blij en willen zo graag met iets nieuws beginnen. Nu inpakken, allerlei zaken afhandelen, eindfeest geven en vertrekken.
Groetjes Karin en Hendrik

titel veranderd, ik hoop dat je het niet erg vind :D Simone
Gefeliciteerd!!!!!

Gefeliciteerd, drie jaar wachten is erg lang maar het resultaat is er.

Byron Bay is echt en superplek om te gaan wonen, heb daar veel lol gehad, surfen feesten mooi strand.... heb heimwee 8)

Als ik het goed heb begrepen is Noors alleen voor leraren enz?
Was het moeilijk om papieren te krijgen?

Groetjes Eric.

Kaatje said:
Ons bedrijf is eindelijk verkocht en nu gaan we dan Down Under. vertrekdatum 18 november.

Congrats ! :)

Ik ben vorige week nog in Byron Bay en omgeving geweest en het is echt een prachtige omgeving om te gaan wonen ! Nog even aftellen en dan genieten maar van jullie nieuwe leventje in Oz ! :D

Grts,

Ingrid.

Van harte gefeliciteerd, dat is snel gegaan na ons laatste e-mail contact.

Heel veel succes de komende weken.

Koop voor de kinderen ned/eng en eng/ned woordenboeken voor school zijn moeilijk te vinden hier, ik heb ze vanuit nederland moeten opsturen.

Ingrid

Mooi plekje hebben jullie gekozen, zeg. Permanent vakantie gevoel zou ik zo denken.
Groeten uit Sydney, paar een paar bloedhete dagen gelukkig weer over zijn.

Joop

Hi Karin,

Van harte gefeliciteerd me je visum. Byron Bay area is een hele fijne plek om te wonen. Mijn aanvraag ligt nu inmiddels zo'n 2 maanden bij de ambassade en ik moet zeggen dat ik nu wel zoiets heb van hier met dat visum. Zelf ga ik aan de Central Coast wonen samen met mijn Ozzie-girl. Maar wat ik eigelijk wil vragen is, wordt jullie verhuizing toevallig door Voerman International BV verzorgd.? Zelf werk ik voor Voerman en op dit moment coordineer ik een verhuizing naar Byron Bay. Ben benieuwd, want dit zou wel grappig zijn..

In iedergeval veel succes en een goede reis.

Cheers,

Jerone.

Kaatje said:
:p Ja, ik ben een tijdje niet op het forum aanwezig geweest maar dacht nu, ik wil graag wat mededelen.
Wij mijn man en twee kinderen ( hilke en Simone) hebben eindelijk de Australische vlag buiten gehangen. Ons bedrijf is eindelijk verkocht en nu gaan we dan Down Under. vertrekdatum 18 november.
Na ruim drie jaar is het dan zover. Via NOOSR en daarna TRA hadden we vorig jaar ons visum. We gaan in de buurt van Byron Bay wonen. Eerst huren en dan kopen. We zijn blij en willen zo graag met iets nieuws beginnen. Nu inpakken, allerlei zaken afhandelen, eindfeest geven en vertrekken.

titel veranderd, ik hoop dat je het niet erg vind :D Simone
Gefeliciteerd!!!!!

hallo , wij zijn een gezin met twee kindjes van nu 6 en 7 jaar oud . Wij zijn bezig onze business visa te behalen en willen ons ook graag vestigen In Byron Bay . Ik las uw bericht van twee jaar geleden dat u zich ook daar gevestigd hebt . Wat doen jullie in Byron , werken voor een bedrijf of werken jullie ook als zelfstandigen ? Hoe is het met de sociale contacten gesteld ? Byron is een transit town en soms verlopen op te bouwen vreindschappen daardoor iets moeilijker ? Ik ben er al tweemaal geweest en het is er zeker wondermoii en er hangt dat hippie sfeertje van freedom love and understanding , vinden jullie ook niet ? Hoe gaat het met de integratie met de kindjes en hun school ? Waar gaan ze ? Ben je uiteindelijk tevreden van je emigratie naar Australie en in hoofdzaak naar Byron Bay ? Wij hebben lang getwijfeld om naar Zuid Frankrijk te emigreren maar hebben na tientallen bezoeken de hoop op een beter bestaan opgegeven omwille van de hoge taksen en  prijzen van eigendommen , de concurrentie en de grote aanwezigheid van  allochtonen en zigeuners met bijhorende criminaliteit en onveiligheidsgevoel . Wij willen een BNB , of twee zelf runnen , en ik wil tennisles geven als tenniscoach aan de plaatselijke kindjes of mijn gasten . Wij moeten voor Australie omzetten draaien om onze definitieve visum te verkrijgen . Wel beste mensen , ik hoop dat je mij een antwoord op al mijn vraagjes wilt geven want jullie kennen uiteraard dat gevoel van onwetenheid . Bedankt alvast , vele lieve groetjes van Ivan , Patje , Luca en Indy 

Back