Kellyville, Sydney

loecky

XPdite Sponsor
Hallo,

Is er iemand hier op het forum die ons iets kan vertellen over Kellyville, gelegen in the Hills district in Sydney. Hoe zijn de scholen, huurhuizen, parken, openbaar vervoer, winkels e.d. aldaar?

Cheers,
Loek
 
Hallo Loek,

Wij hebben naar koop-huizen gezocht in Kellyville.  Je hebt daar een ouder gedeelte met grote tuinen en een nieuw gedeelte met kleinere tuinen.  Je zit vlak bij het nieuw geopende shopping center in Rouse Hill en vlak bij het shopping centre in Castle hill.  Wij hebben 3 maanden in Castle hill gewoond en de school daar was erg goed.  Goede reis trouwens.

Groetjes,
Sigrid 
 
Gebruik dit topic maar om mijn vraag te stellen.
Wij hebben net een nieuwbouw huis gekocht in "The Ponds" vlakbij Kellyville en ik werk in North Sydney.
Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik het best naar mijn werk kan komen met het openbaar vervoer.
Optie 1 is met de trein vanuit Schofields maar dat duurt nog altijd 1 uur en 8 minuten
Bus 612 gaat direct vanuit Kellyville maar dat duurt anderhalf uur. Echter, als ik een klein stukje verder "down the road" in Baulkham Hills instap, dan is het maar 45 minuten meer. Baulkham Hills is echter net iets te ver om te fietsen vrees ik, vooral ook met het oog op veiligheid.
Vraag 1: Heeft iemand hier ervaring mee?
Vraag 2: Weet iemand of het mogelijk is gratis en veilig de hele dag (elke dag) te parkeren dichtbij de bushalte?
 
Het is dus verrekte handig om in baulkham hills te wonen zie ik, handig om te weten
weet natuurlijk niet of het ook leuk is.
 
[quote author=lizzyhas link=topic=8841.msg122890#msg122890 date=1217491290]
Het is dus verrekte handig om in baulkham hills te wonen zie ik, handig om te weten
weet natuurlijk niet of het ook leuk is.
[/quote]
Ik weet het ook niet, maar Baulkham Hills is over het algemeen wat ouder en wij waren op zoek naar iets nieuwers. En als openbaar vervoer een hoge prioriteit heeft, dan zijn er waarschijnlijk nog wel betere suburbs te vinden .... waar ze een station hebben bv.
Hangt uiteraard ook af van waar je werkt.
 
nee ik ben niet op zoek naar oud!!

Ik merk dat het het best heel moeilijk te bepalen is vanuit nederland, want ik heb inmiddels dankzij mailtjes v daar geleerd dat je ook rekening moet houden met tolwegen.

eigenlijk wordt het steeds moeilijker.
 
Hey Loeky
Ik heb je indertijd info verschaft over Penrith area? Is die omgeving afgevallen?
Groetjes
Maxx
 
Dag Maxx,

Naar aanleiding van jouw uitgebreide info is Penrith zeker nog niet afgevallen. We orienteren ons echter op meerdere suburbs waarbij we overigens op dit moment het juiste evenwicht tussen huurprijsklasse en reistijd nog niet hebben gevonden.
Ik denk dat we dat toch echt aan den lijve moeten ondervinden zodra wezelf naar Sydney komen (zal op z'n vrioegst ergens pas begin 2009 zijn).

Cheers,
Loek
 
Back
Top