Kent Australie echt geen combimagnetron/oven/gril?

Maxx

Member
Tot mijn grote spijt heb ik mijn ideale combimagnetron/oven/grill niet meegenomen maar voor mijn emigratie verkocht. Ik dacht die wel eventjes opnieuw aan te schaffen in Australie. Mooi niet dus! Ze zijn hier onvindbaar. Nu heeft mijn keuken wel een oven en gril maar het opwarmen daarvan alleen duurt alleen al een half uur.

Ik mis mijn combi-oven and I want it back! Ik kan niet geloven dat ze die hier niet kennen. Weet iemand een adres waar ze ze verkopen???

Dacht toch dat ze een aardige selectie hadden bij The Good Guys toen ik daar laatst was voor een magnetron. Prijzig maar dus niet onvindbaar!

Pebbles ik ben er geweest. Maar echt geen combi! Magnetrons te over in alle vormen en maten. Maar geen combi's.... of zal ik dan nog maar een keertje gaan kijken?

Kijk anders ff online of ze er een hebben.

http://www.thegoodguys.com.au/portal/page/portal/tggweb

Kijk anders ff op de website van het betreffende merk. Wel de Australische versie.

Allemaal bedankt voor de tips! Rick Hart zit helaas alleen in WA. Ik zit in NSW. Maar ze zijn er dus wel. Ik ga op zoek!

Groetjes,
Maxx

witgoed is volgens mij helemaal niet veel duurder of moeilijker te krijgen dan in NL. Het gaat hier nu alleen om een combi oven/magnetron.

Wij hebben die van ons ook verkocht, maar dat was geen ideale. Een taart daaron bakken bijvoorbeeld of muffins ging niet. Een overschotel op de overstand of iets ontdooien ging wel weer heel goed.

't gaat inderdaad alleen over de combimagnetron
verder is er een overdaad aan witgoed verkrijgbaar en de prijzen zijn ook normaal.

een tip: neem een grotere koelkast dan je denkt nodig te hebben. Je zal je verbazen hoe blij je daarmee bent! (spreek hier uit ervaring, ben blij dat ik geluisterd heb naar 'n kennis)

[quote author=Luuk link=topic=7397.msg108565#msg108565 date=1200843293]
Waarom?[/quote]

Huh dat moet jij als student toch wel weten  :cheers:

[quote author=tweety link=topic=7397.msg108568#msg108568 date=1200844188]
[quote author=Luuk link=topic=7397.msg108565#msg108565 date=1200843293]
Waarom?[/quote]

Huh dat moet jij als student toch wel weten  :cheers:
[/quote]

Toen ik op kamers woonde had ik er twee..  :drinking: 1 voor eten en normaal drinken, en 1 waar ik 4 kratten in op kon stapelen..  :grin:

Maargoed.. ;) Grote koelkast dus. Grote vriezer, voor alle vis die ik ga vangen..

Ik heb inderdaad nu wel een paar combi's gevonden. Maar sjee die zijn behoorlijk prijzig hier. Tot mijn verbazing kwam ik er eentje tegen bij de Aldi voor 185 dollar maar de vraag is of dat wel een goed ding is. Ik ben dus nog steeds zoekende. Echt Hollands he.. wel goed maar niet te duur :smile:

Ik zag ze laatst ook in de folder staan van Kmart. Maar volgens mij ook rond die prijs. Op zich zijn Aldi spullen altijd erg goed hoor :up:

[quote author=Inge link=topic=7397.msg112080#msg112080 date=1203756562]
Ik zag ze laatst ook in de folder staan van Kmart. Maar volgens mij ook rond die prijs. Op zich zijn Aldi spullen altijd erg goed hoor :up:
[/quote]

en de Kmart juist weer een stuk minder :up:

[quote author=Luuk link=topic=7397.msg108571#msg108571 date=1200854724]

Toen ik op kamers woonde had ik er twee..  :drinking: 1 voor eten en normaal drinken, en 1 waar ik 4 kratten in op kon stapelen..  :grin:

Maargoed.. ;) Grote koelkast dus. Grote vriezer, voor alle vis die ik ga vangen..[/quote]

Ik ga vissen om voor deze dag eten te hebben, geen vangst geen eten. :grin: :smile:
Ben al sinds in Australia 10kilo kwijt... Iam the most worst fisher ever :smile:
Nog even en Luuk gaat ook nog zeggen dat hij van zijn vis kibbeling gaat maken.

Smakelijk,

Jack :evil:

[quote author=Maxx link=topic=7397.msg112079#msg112079 date=1203755895]
Ik heb inderdaad nu wel een paar combi's gevonden. Maar sjee die zijn behoorlijk prijzig hier. Tot mijn verbazing kwam ik er eentje tegen bij de Aldi voor 185 dollar maar de vraag is of dat wel een goed ding is. Ik ben dus nog steeds zoekende. Echt Hollands he.. wel goed maar niet te duur :smile:
[/quote]

Valt reuze mee. voor een beetje combi magenetron betaal je in NL ook al  snel  vanaf 100 euro.

Back