Kenters stellen zich voor

suusenallard

New Member
We lezen al een tijdje mee, al bijna een jaar nu met de nodige tussenpozen. En nu onze plannen zo concreet worden, wordt het toch tijd om ons eens voor te stellen. Wij zijn Allard (38), Suzanne (36), Milan (3) en Lara (7 maanden). We willen begin 2009 naar Australie vertrekken, waarschijnlijk naar Brisbane, maar daar is nog geen knoop over doorgehakt.

Allard is IT manager bij een bank, Suzanne is onderzoeker bij een Hogeschool. Vorige maand hebben we goedkeuring gekregen van ACS voor Allards RPL en vorige week heeft Allard zijn IELTS gehaald (bedankt nog voor alle tips!!).
Deze week gaat onze visumaanvraag de deur uit (mijlpaal!!) en gaan we dus aan onze VoG en de medische keuringen werken. VoG is zo simpel nog niet omdat we 2 jaar in Cambodja hebben gewoond en daar ook een VoG van moeten hebben  :|

En dan maar wachten op het visum... Zodra we het visum binnen hebben gaat Allard op banenjacht via Internet. Ergens in januari gaan we een maand naar Aussie, om te reizen en te genieten natuurlijk, om ons visum geldig te maken en hopenlijk ook direct een paar gesprekken te voeren.

Suzanne wil straks vanuit Brisbane blijven freelancen als onderzoeker (beleidsonderzoek en marktonderzoek) voor haar huidige wergever. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Hoe werkt dat?

Hallo familie,

Welkom op het forum en veel succes met jullie aanvraag. Wat voor 'n soort visum wordt het?

Cheers,

Loek, Jacky, Tijl en Jip Munnichs

[quote author=suusenallard link=topic=8843.msg117741#msg117741 date=1210704412]
Allard is IT manager bij een bank, ..[/quote]

Welkom op het forum van een ondertussen al redelijk ervaren emigrant (2+ jaar in Perth :). Ook ik was een IT Manager bij een bank. Mag ik vragen welke bank dat was?

[quote author=perthpete link=topic=8843.msg117754#msg117754 date=1210729635]
[quote author=suusenallard link=topic=8843.msg117741#msg117741 date=1210704412]
Allard is IT manager bij een bank, ..[/quote]

Welkom op het forum van een ondertussen al redelijk ervaren emigrant (2+ jaar in Perth :). Ook ik was een IT Manager bij een bank. Mag ik vragen welke bank dat was?
[/quote]

IT manager bij Fortis. En wat doe jij nu?

IT Proces Manager bij een service provider...
Ellen Project Manager bij een (andere :)) service provider...

In NL werkten wij beiden bij de ING in A'dam ..

Back