Kerstverlichting tips

Tommy T

XPdite Sponsor
Ben misschien de enige maar ik kan enorm genieten van de manier waarop sommige mensen hun huis volledig hebben versierd. Ben daarom ook erg nieuwsgierig of mensen nog tips hebben van huizen die de moeite van het bekijken waard zijn. Ikzelf heb de volgende tips:

Halverwege Rooks Road in Mitcham
Jackson Road in Noble Park North tegenover winkeltjes en bezinestation
en Graham Michele Plaza in Keysborough. Hier afgelopen dinsdag even wezen kijken toen was er 1 huis versierd maar mijn vriendin vertelde dat vorig jaar alle huizen in de staart verlicht waren.

Groet Tom.
 
ik weet ook nog wel zo'n huis.
Aan de heistraat in Berghem. Jawel in Nederland, dus das voor sommige niet echt om de hoek maar die kerel heeft een oase van licht in zijn tuin. Volgens mij is aan het eind van het jaar de stroomrekening nog verdubbeld, MAAR wel heel erg mooi!!  :group: al die gekleurde lampjes.

groetjes, Stefan
 
Hoi Tom, ik weet niet of je dichtbij Hoppers Crossing zit toevallig?? Achter mijn schoonmoeder is ook zon huis..............geweldig vind ik het. Toen we daar 2 jaar terug waren ging ik elke avond een rondje.. de straten worden zelfs afgezet, er ligt een gasten boek........ik vind het ook prachtig :grin:

Maar volgens mij staat er binnenkort wel weer een route in de krant...was toen ook zo.
 
Watlle Glen is helemaal versierd, ligt tussen Diamond Creek en Hurstbridge.  Ook BroadGully Road in Diamond Creek.  De boulevard in Ivanhoe (erg druk altijd).


Dit ligt allemaal ten noorden van Melbourne
 
Dit is nu pas een kersttopic in sfeer  :music: (geen geintje).
Leuk bedacht Tommy  :up:

groetjes Miranda  :smile:
 
Back
Top