Kervel

kangaroo

New Member
Hallo

Ik ben al een tijdje opzoek naar kervel hier in Brisbane gedroogd of vers. Is er iemand die mij kan helpen waar ik het kan kopen? :|

Alvast bedankt

Jenny Hengeveld :up:
 
Chervil... kan me níet herinneren dat ik het ooit ergens heb gezien hier. Tuinkers, is er ook zo eentje, nooit ergens zien liggen :-( Jammer hè!
 
Chervil... kan me níet herinneren dat ik het ooit ergens heb gezien hier. Tuinkers, is er ook zo eentje, nooit ergens zien liggen :-( Jammer hè!

Gelukkig ben ik niet de enige ik vind het gewoon errug jammer :| . Dan maar de gedroogde kopen bij het Nederlands winkeltje :grin: . Tuinkers lijkt dat niet op watercress??
 
Gelukkig ben ik niet de enige ik vind het gewoon errug jammer :| . Dan maar de gedroogde kopen bij het Nederlands winkeltje :grin: . Tuinkers lijkt dat niet op watercress??

Tuinkers (cress vertaling) de zaad jes heb ik gezien en gebruikt van Grazy Clarks
 
Nee joh, water cress is een heel lange plant met rondachtige blaadjes, het ziet eruit alsof het zo uit de vijver komt :) Ttuinkers is zijn die kleine plantjes die ze in 'blokjes' verkopen in NL, lekker voor op je brood met kaas, vrij zoet van smaak, terwijl water cress iets bitters heeft, maar ook heel lekker :)
 


OFX
Back
Top