kijk uit voor bijkomende kosten bij een verhuizing

SV#1

Active Member
Ik zie dat veel mensen nu aan het inpakken zijn met een verhuizer. Daarom een kleine waarschuwing; let op de bijkomende kosten (zoals vervoer verder weg) en zorg ervoor dat de communicatie met je verhuizer goed is geregeld.

Les geleerd:
  • spreek van te voren af welke kosten je kunt verwachten als je verder weg gaat wonen dan gepland
  • spreek af hoe en met wie (en misschien ook wel hoe snel) er gecommuniceerd wordt als er problemen ontstaan
  • laat alle betalingen via de Nederlandse verhuizer (met wie je een overeenkomst hebt) lopen. Omdat de Australische partner rechtstreeks van ons geld vroeg voor transport, konden ze elk bedrag roepen... was dit via onze verhuizer gegaan, dan was dat wrschlk reeeler geweest. En misschien wel belangrijker; wij hadden dan niet het gevoel gehad opgelicht te worden.

Succes allemaal met de verhuizing...
 
Mijn les geleerd:


- De container heeft er veel langer over gedaan dan afgesproken... De verhuispapieren en het contract zaten in de container en de verhuizer wist zogenaamd nergens van....
- De verhuizers zouden helpen met uitpakken, ook niet gebeurd...
- Vertraging bij de douane om dat we een wapen in de container hadden... namelijk een teasergun...lees een elektrische vliegenmepper :)
 
- Vertraging bij de douane om dat we een wapen in de container hadden... namelijk een teasergun...lees een elektrische vliegenmepper

Dat mag niet. Heb er ook een uit NZ en al een geprobeert hoeveel stroom erop staat, je voel het echt.

groetjes Johan
 
- Vertraging bij de douane om dat we een wapen in de container hadden... namelijk een teasergun...lees een elektrische vliegenmepper

Dat mag niet. Heb er ook een uit NZ en al een geprobeert hoeveel stroom erop staat, je voel het echt.

groetjes Johan
Hier kan je ze tegenwoordig gewoon kopen hoor.

Bart
 
Ik wist niet eens dat we zo'n ding in huis hadden, de verhuizers hebben alles ingepakt, dus vandaar. ... Ja pfhoe heftig die elektrische schok van een vliegenmepper, daar kun je echt wel iemand wat mee aandoen, heeeeel gevaarlijk :)
 
Trouwens, sinds kort zijn ze wel toegestaan.... en je kunt ze inderdaad gewoon ook hier kopen.
 
Back
Top