Kinderen gekregen na visa grant

Kahuna

Member
Al een tijdje niet meer geweest hier, maar pak nu de draad weer op. Wij hebben een 190 skilled visum voor WA en zijn nu toch van plan richting Australie te gaan. Nu hebben wij ondertussen 2 kinderen gekregen. Weet iemand hoe het zit met visum voor kinderen in deze situatie?
 
Even het department benaderen zou ik zeggen. Kan toch niet heel moeilijk zijn, wel....om ze toe te voegen bedoel ik dan hè ;)
 
Google: Add new-born child to Visa

You should send form 1022 and a birth certificate to your CO. S/he will add your baby to the application and tell you what documents to apply for and upload. You baby will have to complete medicals as well, but it is a very simple examination for newborns.
 
Google: Add new-born child to Visa

You should send form 1022 and a birth certificate to your CO. S/he will add your baby to the application and tell you what documents to apply for and upload. You baby will have to complete medicals as well, but it is a very simple examination for newborns.

het email adres van mijn CO werkt niet meer. op de website vind ik alleen maar telefoonnummers. heeft er iemand een idee hoe ik per email immi kan benaderen?
 
Dag Kahuna, ik ben benieuwd of het allemaal idd zo makkelijk was om de kinderen later toe te voegen aan het visum?
Wij zijn pas net begonnen met de visum aanvraag, maar ik ben nu zwanger.... vandaar erg benieuwd hoe dit bij jullie gegaan is!
 
Wij hebben het nog niet ingediend omdat we nog niet zeker naar australie gaan. Ons visum is tot Feb '18 geldig, maar onze toekomstplannen zijn nog wat onzeker.
 
Nog even een vraag betreffende dit topic:
Zouden onze kinderen ook op een toeristenvisum het land binnen kunnen komen en dan onshore een visum kunnen aanvragen?
 
Back
Top