Koala humor

Denny

Member
Ik zag deze vandaag op NU.nl en kon er wel om lachen. :grin: Vanwege de hittegolf is de slap van slip-slop-slap toegepast op deze buideldier in het Cohunu Park in Perth. Ook heeft ie een een ijsje gekregen. Normaal drinken ze geen water maar wonder boven wonder hebben heeft ie het ijsje wel opgegeten wat de wenkbrauwen deed fronzen bij de verzorg(st)ers. :p

koala1d.jpg
koala2j.jpg


koala3.jpg
koala4.jpg
 
Ik zag het ook en heb het ook doorgestuurd. Ik vind het echt heel schattig.

ja heel schattig.Echt heel schattig.
Maar gister stond hier in de krant dat 1 koala een vrouw fataal is geworden.
Ze zag rijdend in haar auto met haar man en kind een koala op de weg zitten ,week uit en verloor de macht over het stuur.
Ze is dood, man en kind heel licht gewond,
Wat een drama he.
 
Dat moet net de dag zijn geweest dat ik in dat park ben geweest en de koala geknuffeld heb (weet niet zeker of dat Jumbuck was of een van zijn huisgenoten). Heb dit helaas gemist, waarschijnlijk omdat ik er in de ochtend was en het nog niet op zijn heetst was.

Overigens was er een tijdje terug ook al een berichtje over een koala in Victoria die een huis binnenliep op zoek naar water en die vervolgens ook uit een schaaltje dronk. Als het er op aankomt dan drinken ze dus echt wel water, want die Eucalyptusbladeren bevatten nu eenmaal niet zo veel.
 
Wat schattig! Jammer dat ze zich altijd zo goed weten te verstoppen :lol: als je ze wilt zien :huh:
 
Back
Top