koens plan

koen

New Member
koen plan is geen echt plan ..ik en mijn vriendin yannick willen al een hele tijd weg uit belgie wij weten maar al te goed dat het hier erg goed is om te leven maar toch missen we iets...

we hebben al eens in india gezeten en in nepal en in thailand..en in maleisie  alles smen 6 maanden met de rugzak weg en dan al huilend naar belgie terug..

dus we dachten we trekken naar portugal en gaan daar de boontjes doppen.., na enige vorm van onderzoek bleek dit geen goed gedacht..

kangeroostan dan maar, daar waren er al velen van onze vrienden geweest en enkele blijven plakken..

skill's  proberen hmmm beiden hebben we 2 diplomaas mijn yannick heeft toerisme plus een extra specia jaar ....en enkele jaren later readaptatie wetenschappen................ikzelf schrijnwerker meubelmakerij bso.......plus enkele jaren later opvoeder jeugzorg.

ervaring hebben we niet in die beroepen of toch niet de laatste 2 jaar.............dus langer thuis blijven en werkervaring ophalen.

MAAR ik ken mensen die gewoon zijn gaan werken in australie met WH visa daarna sponsering en dan boem permanent visa via hun baas ..gewoon samen naar immi dienst gestapt en het was zo gebakken..

uitleg was immi dienst was we moeten streng zijn anders komt iedereen hier aan..mor als we een goeie kracht hebben ben je binnen..............verklaar wie verklaren kan....................... :lol:
 
Heb je wel eens een kansberekening laten doen bij een bureau? Dan weet je gelijk of je kans maakt op een visum en op welk visum dat dan zou zijn.
 
welk bureau raad je ons aan..want ze zeggen allemaal dat we kans hebben mor als we het zeker willen weten moeten we betalen... :grin:
 
Als je ervaringen van mensen wilt lezen, moet je de search button eens gebruiken. Staan hele goede, maar ook behoorlijk slechte ervaringen beschreven met verschillende bureaus.

Ik vind het niet zo gek dat er geld wordt gevraagd voor een kansberekening, omdat er veel tijd gaat zitten in het beoordelen en op die manier wel de serieuze (ik wil heel graag naar Australie emigreren, maar heb geen idee of ik kans maak) van de minder serieuze (goh, grappig zo'n kansberekeningetje) wordt onderscheiden. Na zo'n kansberekening weet je waar je aan toe bent en wordt je geld verrekend met het te betalen bedrag als je verder me ze gaat. Wil je het toch zelf oppakken, weet je in ieder geval voor welk visum je met gaan. En ach, wat is die paar euro nou op het hele bedrag wat het je kost om in OZ te komen? En zeker weten doe je het nooit.
 
Back
Top