haal het uit de doosOfficieel moet je invoerrechten betalen op nieuwe spullen...
2ehands nieuw gekocht en een maandje gebruikt in NL.Officieel moet je invoerrechten betalen op nieuwe spullen...
Ik wel. En de koffie is veel beter dan in andere Angelsaksische landen. Ik durf zelfs te stellen dat alleen onze Kaldi tot nu toe in NL betere koffie maakt dan de tentjes waar ik in Oz ben geweest.Ik zie in OZ altijd mensen vragen om zoiets als een: "Decafe Long flat white with soymilk and a hint of vanilla..."
WTF denk ik dan, bestelde je nu net koffie, of besprak je de relativiteitstheorie... Dus volgens mij is het een koffie land
En nee, ik drink geen koffie dus ben geen ervaringsdeskundige![]()
Ik zie in OZ altijd mensen vragen om zoiets als een: "Decafe Long flat white with soymilk and a hint of vanilla..."
WTF denk ik dan, bestelde je nu net koffie, of besprak je de relativiteitstheorie... Dus volgens mij is het een koffie land
En nee, ik drink geen koffie dus ben geen ervaringsdeskundige![]()
Afterbang, je mist wat...
Ja, echt ongelofelijk wat ze soms bestellen... Zit er wel koffie in vraag ik me dan af.
Hahaha, ja dat is een goeie!!! ook wel lekker hè die Chai! Kun je toch meedoen met de koffiedrinkers, zonder dat ze het doorhebben!Nou..... dat doet me denken... Dat we een paar keer Chai Latte dronken en dachten: "...Dit is best lekkere koffie, want hij smaakt niet naar koffie!..." "...Wel vreemd dat ze koffie naar thee (Chai) vernoemen..."
Duurde even maar op een gegeven moment kwamen we er achter dat in Chai Latte ECHT geen koffie zit hahaha (maar wel thee)