Koninginnedag 2009 bij het Belgisch Bier Cafe Brisbane

berndzomerdijk

New Member
Beste Nederlanders,

Hoe staat het leven in het zonnige QLD? Beter dan de Nederlandse herfst toch . Koninginnedag word weer bij het Belgish Bier Café gehouden op donderdag 30 april vanaf 6 uur s’avonds tot laat. Alles is met het cafe besproken en zij zien er naar uit om het cafe weer helemaal oranje te zien. We zouden het fantastisch vinden als je erbij zou kunnen zijn. Neem zo veel mogenlijk Oranje spullen mee, wij zullen ook het een en ander regelen. Het cafe verzorgd hapjes gedurende avond en er zal de hele avond goede Nederlandse muziek gedraait worden. Gezien NEWS gesponsord is vanuit Nederland (door oa ABN, Buitenlanse Zaken, Nuffic en Informatie Beheer Groep) kun je als student zijnde de eerste paar biertjes gratis krijgen van ons. Hiervoor moet je je alleen wel op de NEWS website aanmelden (www.newstudent.nl. Op deze manier groeit het netwerk en kunnen we in contact  blijven met elkaar! Voeg jezelf toe op de site en de eerste paar drankjes zijn van ons!

Kennen jullie nog meer Nederlanders? Breng ze mee en/of laat ze mij even mailen om bij de contactlijst op te komen. Als je nog niet op de contacten lijst staat zou je mij dan aub willen emailen zodat ik je erbij kan toevoegen? Voor degenen die geinteresseerd zijn is er ook overda een Koninginnedag viering bij de Dutch Club (133 Pine Road, Richlands) dit is vooral voor de oudere Nederlanders in Brisbane Ik zie er naar uit om jullie te ontmoeten op donderdag 30 april!

Met vriendelijke groet,

--
Bernd Zomerdijk

Nederlandse Wereldwijde Studenten Brisbane (www.newstudent.nl)
Jongeren Borrel Brisbane

Email: newsbrisbane@gmail.com
Phone: 04-10886462
 
Back
Top