Koninginnedag feest/borrel

tinusv

XPdite Hero
Het is bevestigd; we gaan Koninginnedag weer met de Down Under Bar samen vieren!

We vieren het op de avond voor Koninginnedag, zaterdag 29 april en zullen niet stoppen voor de 30e. Met de Down Under Bar hebben we zo'n beetje hetzelfde geregelt als vorig jaar (voor degenen die er toen waren); hun normale deurbeleid 'alleen backpacker en studenten' wordt uitgebreid voor de mensen van de Jongeren Borrel. Wij zullen jullie allemaal voorzien van vouchers (per email in de week ervoor, dus je kunt meerdere printjes maken) welke je probleem-vrije toegang en e en gratis biertje verschaffen.
Toegang is gratis en iedereen die een voucher heeft en/of oranje gekleed komt krijgt een oranje armband die je voor de hele avond drank aanbiedingen oplevert.
De Down Under keuken neemt ook frikadellen en kroketten op in hun menu voor die dag, maar deze sluit wel 'vroeg' (ik geloof 21.00, maar dat bevestigen we wel wanneer we jullie de vouchers sturen).

De Down Under Bar is onder het Palace backpackers hostel, met de ingang in Edward St, vlak bij Ann St. Het Palace backpackers hostel heeft goedkope accomodatie en het treinstation in aan de andere kant van Ann St, dus vervo er is geen geldig excuus!

Wie wil komen, kan een mailtje sturen naar: jongerenborrel_brisbane@hotmail.com. Dan krijg je een email met de voucher teruggestuurd, zodat hiermee binnenkomt.
 
Wat ontzettend leuk!

Mijn mams is dan helaas weer naar huis, dus hier geen oppas.... :cry:

Groetjes Lin
 
Martijn doet nu net of ie zelf ook komt :D maar hij is er helemaal niet! Ik neem wel twee nederlandse vrienden mee :up: als compensatie ;).
 
Jullie vieren het dan nog steeds op Koninginnedag hoor! Want het is in Nederland ook op 29 april. Want zondag wordt, uit respect voor mensen voor wie de zondag een rustdag is, zaterdag.
(EN WAAROM DAN NIET MAANDAG!!!!!!!!!!!!!???????)
 
Dat klopt, in Nederland is het ook op zaterdag. Waarom niet maandag? Dat zou de werkgevers een extra vrije dag kosten, en dat kost een hoop knaken (of euro's). Vandaar op zaterdag, dan hebben de meeste mensen toch al vrij.
 
He, ik heb wel een email gestuurd maar nog niks terug gekregen. We zijn wel van provider verwisseld, dus daar kanhet ook aan liggen.
Graag advies.........
 
Hmmm  :think: wij zullen er niet zijn...

We hebben een tripje naar Nieuw-Zeeland geboekt!  :happysun:

Lin :later:
 
He WickedBridget, naar wie heb je en mail gestuurd? Als je het naar Martijn (tinusv) hebt gestuurd, dan is het logisch dat je niets hebt gehoord want hij zit in Florida. Maar als je mij even mailt, dan gaat het helemaal goedkomen!

Enne Lin, pretty good reason als je het mij vraagt. Geniet ervan met z'n viertjes he?
 
Back
Top