Koninginnedag

Zijn er nog mensen die zin hebben om wat oranjebitter te gaan drinken tijdens Koninginnedag? :)
Of gewoon een pilsje...

Misschien wel leuk om met een groep Dutchies af te spreken ergens...op 30 April begint het toch altijd te kriebelen!

[quote author=Cyriel_Northbridge link=topic=9954.msg136858#msg136858 date=1239893348]
Zijn er nog mensen die zin hebben om wat oranjebitter te gaan drinken tijdens Koninginnedag? :)
Of gewoon een pilsje...

Misschien wel leuk om met een groep Dutchies af te spreken ergens...op 30 April begint het toch altijd te kriebelen![/quote]

Very good :up:

Humpty doo Bar in de NT of Australia om 1pm......ik zal er zijn

eerste rondje is van mij :grin:

Cheers,

Jack :evil:

ps; lang leve de queen

Hier in Nederland zullen we vol spanning kijken..... Er word druk gespeculeerd over een troonswisseling! De familie zit dit jaar alweer in Apeldoorn, er is een defilé bij paleis het Loo, de 100e geboortedag van Juliana..... Zou zomaar kunnen dat we Wim Lex nog op de troon zien stappen voor we uit Nederland vertrekken!

Sacha

[quote author=Sacha link=topic=9954.msg137047#msg137047 date=1240089104]
Hier in Nederland zullen we vol spanning kijken..... Er word druk gespeculeerd over een troonswisseling! De familie zit dit jaar alweer in Apeldoorn, er is een defilé bij paleis het Loo, de 100e geboortedag van Juliana..... Zou zomaar kunnen dat we Wim Lex nog op de troon zien stappen voor we uit Nederland vertrekken!

Sacha
[/quote]

Is dat zo?  :shock: Ik heb geen speculaties gehoord.. Nu verdiep ik me ook niet zo in het koninklijk huis.. maar kunnen ze dat zomaar als verassinkje doen ja?  :lol: Stoer.. we zullen zien..
xx

Ik heb idd ook niks gehoord.. maar nu moet ik heel eerlijk bekennen dat ik ook niet zo heel veel nieuws e.d. kijk (maar wel elke dag braaf de telegraaf online lees..) we'll see!

WORDT er eigenlijk ergens iets officiel gevierd voor alle dutchies in Perth met koninginnedag? Kweet dat er in Melbourne enigzins aandacht aan wordt besteedt, maar in Perth?
Kan helaas geen 2e hands rommel verkopen want we zitten hier nog niet zolang dus hebben nog niet genoeg meuk!

Ongetwijfeld zal Neerlandia wel iets organiseren en er is ook nog e.o.a. organisatie ergens in het zuiden van Perth waar iets rond koninginnedag wordt gedaan (althans dat was 3 jaar geleden zo). Als ik nog wat details kan vinden laat ik het weten ...

[quote author=Sacha link=topic=9954.msg137047#msg137047 date=1240089104]

Sacha
[/quote]

Ja ja.... het gonst van de geruchten....
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/04/beatrix_kondigt_maandag_aftred.html

Back