Koninginnen Dag in Nederland

Anoukie1983

New Member
Ik zie hier allemaal draadjes over Koninginnen Dag in Melbourne, Perth etc.. Maar wat gaan wij achterblijvers eigenlijk doen? Al wat leuk gepland? Ik zelf weet het nog niet, ik beslis altijd op het laatste moment eigenlijk.. Maar ik denk dat ik 's avonds hier het gezellige centrum van Deventer inga en een terrasje ga pikken.. Als het lekker weer is natuurlijk :wink:

[quote author=Anoukie1983 link=topic=1617.msg14114#msg14114 date=1114764218]
Ik zie hier allemaal draadjes over Koninginnen Dag in Melbourne, Perth etc.. Maar wat gaan wij achterblijvers eigenlijk doen? Al wat leuk gepland? Ik zelf weet het nog niet, ik beslis altijd op het laatste moment eigenlijk.. Maar ik denk dat ik 's avonds hier het gezellige centrum van Deventer inga en een terrasje ga pikken.. Als het lekker weer is natuurlijk :wink:
[/quote]

Zo is dat! Onze tijd komt nog wel :)

M'n vrouw moet werken dus dat wordt een zaaie zaterdag :cry: :cry: en in de avond dan zouden we ergens heen kunnen gaan maar om nou tussen de hossende , gillenden, drukte in te gaan staan ik denk het niet. Geef mijn maar een flesje wijn en een leuke film op het gloei kanon :)

Oja het schijnt mooi weer te worden he, das mooi ga ik lekker een stukje toeren knp gorichem opzoeken ofzo..... Lekker rustig dan zit toch iedereen aan de bier en het koekhappen  :up:

Wij hebben koninginnedag in Berlijn gevierd! Lang weekend Berlijn was erg leuk. Niet op bezoek bij de DIMIA, maar wel gezellig! :)

Ach Koningingen dag heb ik al zo'n ruim 3jr niet meer gevierd.
Ik deed het altijd vieren in Den Haag, maar de laatste jaren was er niet veel meer aan en heb er dus ook niet zo'n behoefte meer aan.
Ga liever thuis een party met me vrienden vieren en een huis vol gezelligheid, drank, en lekker eten. Dan kan mij dag niet meer stuk!!! :lol: :up:

[quote author=muis link=topic=1617.msg15711#msg15711 date=1116700603]
Ik deed het altijd vieren in Den Haag, maar de laatste jaren was er niet veel meer aan en heb er dus ook niet zo'n behoefte meer aan.
[/quote]

Ben zelf ook een paar keer in Den Haag geweest, maar dat was de dan de Koningen Nacht, de avond en de nacht ervoor. Super gezellig moet ik zeggen.

Deventer is ook gezellig om met koningendag te zitt (@ Anouk1983)

Back