KoninginneNach '08

Salamanca

New Member
Op de paasbarbie kwam het al even ter sprake: KonninginneNach.

Onze Bea is intussen de 70 gepasseerd, en Alex draait al geruime tijd warm.
Waarschijnlijk een van de laatste keren dat we nog op de “koningin” kunnen drinken. Goed excuus toch?

Vandaar het voorstel om op woensdagavond de 30e April op z’n Hollands te gaan bieren in de kroeg.
Locatie laten we afhangen van de voorkeuren: downtown, suburbs of in the hills? Doe maar een suggestie. 

Wie doet er mee?

Voor nu alvast Proost !!!
 
Ik vind het een prachtig plan, maar kan dit jaar net niet met jullie mee proosten.
Waar wel op: dit is de eerste dag dat mn contract beëindigd is en 3 weken later
gaat ons vliegtuig richting Adelaide.

Hopelijk kunnen we volgend jaar de nieuwe koning indrinken.

Veel plezier!
Manon
 
Mooi... we zaten al op een voorsel te wachten  :lol:
Wij zullen er zeker bij zijn, voor ons maakt de locatie niet zo veel uit. Oppas voor de kids gaan we in ieder geval alvast regelen! :evil:

Groetjes,
Priscilla
 
Heel leuk idee, maar ik kan helaas niet.
Veel plezier met het heffen van het glas.
Wil 
 
[shadow=red,left]Hi,
Wij kunnen helaas ook niet, veel plezier allemaal :up:

Cheers Mates !!

Sil & Franz [/shadow]
 
Klinkt gezellig! Helaas hebben wij geen oppas voor de kids, dus we zijn er niet bij...

Groetjes,
Lela
 
Op de een of andere manier geloof ik niet dat Jan heel erg veel opschiet met het meerendeel van de replies die hier gegeven worden...:)
Ik stel (toegegeven, geheel zelfzuchtig) voor om naar Grumpy's te gaan, net buiten Hahndorf. Die plek heeft bovendien ook nog een Nederlands tintje: voordat Grumpy's Grumpy's werd was er een zaak in gevestigd waar je allerlei Nederlandse waar kon kopen!

Maar we willen ook wel naar de stad komen hoor! Er zijn bijvoorbeeld rondom the Parade natuurlijk genoeg leuke kroegjes te vinden, of het Belgisch Bier cafe...Maar ik ga er vanuit dat jij daar meer vanaf weet dan ik, Jan...;) 
Is bovendien allemaal een stuk beter te bekruipen dan de Humty Doo bar...(gave naam trouwens!)
 
Helaas kunnen wij er niet bij zijn maar we blijven kijken en misschien ontmoeten we jullie op de volgende party, bbq of bijeenkomst

groetjes Ramon en Marjan
 
Om de discussie kort te sluiten hierbij een voorstel: We vieren KonningenneNach dit jaar in het

                                [size=18pt]Belgian Beer Cafe[/size]

Leuke tent, echt vlaams eten en de toiletten geven op z'n Holland 'Dames' en 'Heren' aan  :grin:

Plan is om, voor wie wil, op 30 April om 7 PM in het restaurant te gaan eten. Mosselen met frieten bijvoorbeeld. Wat wil je nog meer?!?
Reageer even als je mee wilt eten. Dan reserveren wij alvast een tafel. Mocht je niet mee kunnen eten, dan drop je gewoon later binnen.


Tot gauw,  Jan en Mikaela


PS. Cafe Oostende is in ADELAIDE CBD, aan een zijstraatje van Rundle Street: 27-29 Ebenezer Place.
Zie http://www.oostende.com.au/    Dichts bij 'parking' is aan Pultney st, tussen North Tce en Rundle St.
 
We hebben intussen van 8 mensen bevestiging dat ze mee eten in het Belgian Beer Cafe op 30 April.
Als je ook van de partij wil zijn, laat het dan even weten, OK?

Doei !!!
 
Veel plezier! Toevallig kwam ik langs dat cafe een paar weken geleden, ik zag eerst de naam niet maar iemand dronk een donkere Leffe op het terras en ik dacht: WTF? Toen pas zag ik dat het 'Oostende' was.
 
Ah - en zo herkent men de ware liefhebber...meer oog voor de gerstelimonade dan voor de kroeg waar het getapt wordt... :lol:
 
Zijn jullie klaar voor Konninginnedag in het Belgian Beer cafe?
Vanaf een uur of 7PM eten we met een stuk of tien mensen. En we zien wel wie er later komt...

Dresscode: iets met oranje?!?!?  (niet erg origineel, maar je moet de cliche's niet schuwen, toch? )

Tot dan !
 
De cliché's zijn allesbehalve geschuwd, de mosselen en friet waren uitstekend, het gezelschap was goed en zo rond de tijd dat we zo ongeveer uitgegeten waren kwam er bovendien een grote groep hockey-/jaarclub 'dames' luidkeels het Wilhelmus zingend cafe Oostende binnengezwalkt, hetgeen de feestvreugde natuurlijk niet minder deed zijn...Kortom: 't was goed!
Jan, goed initiatief! Dat moesten we maar gauw nog 's over doen - en daar hoeft wat ons (mij!) betreft helemaal niet per se een speciale aanleiding voor te zijn...die verzinnen we wel!

Maak.
 
Koninginnedag2.jpg

Lang leve de Koningin ... Proost !!!
 
Jeetje die mosselen zien er afschuwelijk lekker uit!!  :-( :p Misschien dat we er de volgende keer ook bij zijn.
Cheers.
 
Back
Top