Kookpudding in Australie?

Ems81

XPdite Sponsor
Ik heb een paar heerlijke recepten waar pudding mix in moet (van die kookpudding: mix + melk, paar minuten koken, voila). Maar ik kan dit NERGENS vinden in Australie! Wel van die vieze instant pudding, melk erbij, roeren, in de ijskast, maar dat vind ik dus niet te eten. Ik ben gewoon op zoek naar pakjes kookpudding in verschillende smaken... bestaat dat uberhaupt wel in Oz?

Oh ja, en ik heb zelf maar vanillesuiker gemaakt, want dat kennen ze hier alleen in hele kleine superdure verpakkingen :-(

Anders zelf maar pudding maken...

Ik heb een paar heerlijke recepten waar pudding mix in moet (van die kookpudding: mix + melk, paar minuten koken, voila). Maar ik kan dit NERGENS vinden in Australie! Wel van die vieze instant pudding, melk erbij, roeren, in de ijskast, maar dat vind ik dus niet te eten. Ik ben gewoon op zoek naar pakjes kookpudding in verschillende smaken... bestaat dat uberhaupt wel in Oz?

Oh ja, en ik heb zelf maar vanillesuiker gemaakt, want dat kennen ze hier alleen in hele kleine superdure verpakkingen :-(

Anders zelf maar pudding maken...

Misschien heb je hier wat aan. Een online webshop in Australie met Ned. Producten. In ieder geval een aantal verschillende smaken kookpudding.
http://www.itsalldutchtome.com.au/chocolate-desserts-c-31.html

Ik weet dat de Aussies idd meer liefhebber zijn vd jellypudding etc. En anders is er alleen hot custard pudding. Succes en alvast smakelijk eten!

Bedankt voor de tip... eerst zelf maar pudding maken. Ik ga in januari naar NL, met m'n verlanglijstje, moet ook kilo's drop inslaan :)

Best website ever!

Tot 8 kg, rekenen ze minimale postal kosten!

Bestel er altijd tot aan 8 kg...nog steeds de "hollands glorie" fritessaus. Brinta. Roosvice en koffiepads van appie.
Geloof niet dat ze er de "kookpudding" hebben maar wel de dr.Oetker pudding die je alleen maar hoeft te kloppen met koude melk. In de "dutchshop" daarentegen hebben ze alleen maar de kookpudding die ik verafschuw omdat ik altijd met klonten blijf zitten LOL

de website lijkt wel heel veel op die van dutchstore.com.au, zijn het 2 verschillende shops?

Back