Koper gezocht voor huis in Almere

EmJay

New Member
Vrienden van mij zijn naarstig opzoek naar een koper van hun huis in Almere.

Ik wilde hun verzoek posten, zodat jullie dit misschien zouden kunnen mailen binnen jullie sociale netwerk. Je weet nooit wie er zoekende is tenslotte..en het is geen slechte deal.

Dit is hun verzoek:

------------------------
Wij willen u vragen om ons te helpen met de verkoop van onze woning, degene die een koper voor ons huis vind, willen wij graag belonen.

De beloning voor degene die een koper vind voor ons huis en het ook daadwerkelijk koopt is € 500,=

Zorg wel dat het aantoonbaar is voor ons zodat er geen overbodige discussies komen.

Ons huis staat op de Maandagstraat 58 te Almere, een ruim huis met vele opties, tevens een grote schuur van 4.5 x 4.5 meter in een prachtige groene en rustige wijk omringt door het bos.

Een uitgebreide omschrijving en foto’s vind u op Maandagstraat

Tevens staat op deze website een virtuele rondleiding door ons huis, wat zeker de moeite waard is om te bekijken, deze rondleiding staat onder kopje VR tour.

De vraagprijs is nu € 235.000,= K.K. andere (dezelfde) huizen in de wijk is de vraagprijs vanaf € 249.000,= staan.

De WOZ is € 233.000,= in 2011.

Wij zijn bereidt om te zakken met onze prijs tot een niet onderhandelbare prijs van € 215.000,=.

De koper van ons huis begint dus al met winst, buiten dat dit een prachtig huis is, is het een goede investering voor de toekomst.

Wij zouden het op prijs stellen als u ons wilt helpen om deze email door te sturen naar uw contact personen en misschien het via sociale netwerken bekend te maken.

Probeer op deze wijze de beloning van € 500,= op te strijken

-------
einde bericht

@moderator: ik hoop niet dat dit word gezien als reclame met commerciele doeleind. Ik probeer alleen vrienden te helpen in nood.
 
Back
Top