Korting op vliegtickets

Nien

XPdite Sponsor
In de GRANT email staat dat je 'may be eligible for a special reduced one-way economy fare, as well as a more generous baggage allowance' bent. Nu zijn wij naar de website gegaan die ze geven en van die website hebben we weer een telefoonnummer geplukt en opgebeld, maar niemand die ons hier meer over kan vertellen. Ik weet dat er op het forum al vaker over gesproken is, maar ik kan het niet vinden.
Hebben mensen die onlangs een one way ticket geboekt hebben korting gekregen en zoja, hoe heb je dat geregeld?
En anders ben ik al blij met een link naar andere draadjes
 
Dat is een wazig verhaal kan ik me herinneren...dan stuur je een mail en krijg je wat vluchtprijzen teruggestuurd, zonder tijden, airline, bagage allowance etc.. Heel veel heen en weer gemaild, maar eigenlijk sloeg het nergens op :|
Wij hebben er dus geen gebruik van gemaakt, zie onze en meerdere reacties in het topic: Visum granted, maar waar halen we dat stickertje.

Ik weet niet wanneer jullie gaan en waar naartoe, maar Malaysia Airlines stunt nu met prijzen. Zo kun je al voor 780 euro een retourtje Adelaide boeken als in ergens tussen aug en nov vertrekt. En om terug te komen op de titel van je topic, kijk hier eens:
http://www.budgetair.nl/SpecialOffers/Results/SOFlightResults.aspx?tagName=ticketaanbiedingen_malaysia_airlines_budgetair
 
Thanks Jolly's

Ik kon ook niet langer wachten. Heb nu via Singapore airlines een enkeltje Brisbane geboekt voor 716 euro. Goedkoper is nergens te krijgen en ook ik heb geen zin in de hassle om het verder uit te zoeken.
Over die baggage allowance ga ik nog wel even heen en weer mailen, want ik kan al mijn schoenen toch echt niet achter laten in NL :grin:
 
Ik lees overal goede verhalen over Singapore airlines. Het schijnt dat je daar ook inderdaad 10 kilo extra mag meenemen op vertoon van je visum. Maar dat kon ik op de site ook niet vinden. Wel de mogelijkheid om 10 kilo bagage bij te kopen, dus dat zullen ze misschien kwijtschelden bij een visum?
Voor ons kwam Singapore Airlines ook als goedkoopste uit de bus (lekker voorbarig maar ja, je moet de wachttijd toch opvullen). Onder de 2100 euro voor twee volwassenen, een kind en een baby!
 
Hee Nien, klopt hoor je mag 10 kilo extra meenemen bij Singapore airline.( hoef je dus te kopen!!)
Je moet ze wel even een mailtje sturen met het bewijs, b.v je Grant letter of copie van je visum in je paspoort.
Ik heb dat ook gedaan en de bevestiging heb ik nu in mijn mailbox.Die neem ik mee bij het inchecken laat ik die zien, voor het geval dat er iets mis gaat.
Volgens mij verlies je de mogelijkheid voor 10 extra als je langer dan 12 of 24 uur een tussenstop maakt, dus dat zou je evt moeten navragen.
Is wel lekker hoor, 10 kilo. Voor alle afscheidkadootjes, of i.d.d schoenen :lol:
 
hou er alleen rekening mee, dat als je verder vliegt met een binnenlandse vlucht, die extra 10 kg niet geldt. In ieder geval bij Virgin. Voor mij zou dat een extra $48 per kilo gaan kosten.
Opsturen met de post is dan goedkoper.

groetjes Johan
 
Singapore en Malasian airlines zijn de beste van de wereld...

ik ga lekker met de trein :)
 
Volgens mij verlies je de mogelijkheid voor 10 extra als je langer dan 12 of 24 uur een tussenstop maakt, dus dat zou je evt moeten navragen.

Klopt, zodra je met Singapore Airlines een tussenstop langer dan 24 uur maakt, 'verlies' je die extra bagage allowance (moeten ze weer opnieuw labellen). Beetje onzin natuurlijk, maar da's een ander verhaal. Tot 25kg mag je wel meenemen. Laptop geldt als handbagage, en in ons geval keken ze daar niet naar :)wink: 5 tassen handbagage werden dat dus..). Roep bij het inchecken vooral meteen dat je gaat emigreren, dan willen ze nog wel wat soepeler zijn...
 
Back
Top