Net als Bart hebben wij
George Lombard gebruikt en we zijn ook erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding: de kosten voor George zijn hulp waren AU$ 2400 (=1450 euros). Gezien de andere bedragen die hier genoemd worden een behoorlijk scherpe prijs. We hebben in 2 termijnen betaald: eerst hebben we de helft betaald voor de skill assesment en vervolgens de andere helft nadat we hadden besloten om ook van de diensten van George gebruik te maken voor de rest van de aanvraag. We hebben er zeker geen spijt van gehad: het is een flink bedrag, maar het bespaart je ook een hoop tijd en moeite.
Voordat we met George in zee gingen hebben we ook nog een bezoekje afgelegd bij het "migration bureau" in Amsterdam: zij zijn enorm duur (uurtje-factuurtje), we kregen niet echt een "warm gevoel" van het gesprek en ook de negatieve verhalen op internet waren niet echt een aanrader.
Daarnaast zijn we ook op een van de informatieavonden van TIG geweest en hebben een persoonlijk consult met hen gehad. Zij zijn vriendelijk en komen betrouwbaar over (meeste verhalen op internet zijn ook positief), maar prijzig. Daarnaast was het zo dat ze geen ervaring hadden met skill assesments door de ACS en daardoor kwam het er eigenlijk op neer dat ik voor de skill assesment alles zelf uit moest zoeken en zij eigenlijk niet meer deden dan het geheel een keer doorlezen. Dat vond ik niet echt "value for money" :wink: Daarnaast hebben ze me een paar keer verkeerde informatie gegeven: George Lombard had op deze vragen wel de juiste antwoorden
Buysse zou ik nooit gebruiken omdat zij geen "registered migration agent" zijn en je dus geen klacht tegen ze in kunt dienen bij
MARA. Daarnaast vind ik dat ze absurd duur zijn. Veel mensen kiezen volgens mij voor Buysse omdat zij in Nederland zitten, maar ik moet zeggen dat ik er geen problemen mee had om het via email en post te regelen: de reactiesnelheid van George (en medewerkers) op emails is fenomenaal: ik maak me soms wel eens zorgen over het sociale leven van George :-D
Anyway, met wie je ook in zee gaat doe in ieder geval flink research via Google etc.: zoals ook uit deze discussie blijkt kunnen de verschillen qua kwaliteit en prijs fenomenaal zijn. En buiten dat het je een hoop tijd kan kosten kan een incapabele migration agent je ook nog eens veel tijd kosten i.p.v. besparen....
Groeten,
Tijn