Koud bier en krokodillen

Annemiek

XPdite Sponsor
Voor de mensen die het leuk vinden om reisverslagen te lezen...
Schrijver: Roff Smith  Aantal pagina's: 266  prijs: 7.95 euro

Dit is en reisverslag van een Amerikaan die sinds begin jaren 80 in Australie woont.
"Van de ene op de andere dag zegt hij zijn baan op en pakt hij zijn fiets voor een tocht van meer dan 15.000 kilometer over het Australische continent: van het koude Tasmanie tot aan de dorre, verzengende outback. Wanneer hij na negen maanden terugkeert in Sydney heeft hij een Australie ontdekt waar de gemiddelde reiziger geen weet van heeft."

"Mijn benen voelden als pap. Mijn keel brandde. De hitte was ongelooflijk. Ik slokte elke vijf kilometer een liter water op- een rantsoen dat mij kurkdroog zou doen staan lang voor Pardoo Roadhouse, nog 140 kilometer ver."

Ik ben er net in begonnen en vind het nu al leuk!  :up:
 
Was inderdaad een leuk boek, maar ik heb het gewoon geleend bij de bieb  :)
 
Heb'm ook in de kast staan.
Het was inderdaad leuk om te lezen.
Het leest lekker makkelijk weg
en ik had 'm ook vrij snel uit afgelopen zomer :).

Mel
 
[quote author=Rene-L link=topic=3529.msg40976#msg40976 date=1134986510]
In iedere boekwinkel te krijgen??

Rene
[/quote]

Wij waren afgelopen weekend in Leiden en daar had ik em bij reisboekenwinkel Zandvliet gekocht. Ik had em gezien bij de Australie tentoonstelling in het Rijksmuseum voor Volkenkunde, maar daar werd hij niet verkocht op dat moment.
Geen idee of hij overal te koop is. Misschien bij de iets grotere boekwinkels wel?
 
@ Annemiek

Our thanks knows no boundaries.

In other words; "Look, and you will find".

Rene
 
Klinkt goed, bedankt voor de tip! Die ga ik opschrijven. Ik ga t ook eens in de biep proberen.
Overigens als ik een boek niet in de winkel zie liggen bestel ik m gewoon dat kan ook, gewoon even vragen. Misschien een idee?

Groetjes Francine
 
Back
Top