Kriebels in mijn buik...

Lela

Active Member
Nou aangezien we toch besloten hebben ervoor te gaan  :lol: gaat nu de grote papierwinkel beginnen. We staan op de wachtlijst bij move2australia, de redenen voor het wel of niet een buro in de arm in de nemen verschillen natuurlijk per persoon, maar onze voorkeur gaat toch wel uit naar hulp van een buro. Als de extra kosten ons brengen waar we zijn willen dan is dat ons het geld echt wel waard!

Ben natuurlijk wel aan het kijken geweest waar we voor in aanmerking kunnen komen en waarschijnlijk komt het neer op een regional skilled visa in Adelaide, nou ja niks is zeker, maar ik ben ervan overtuigd dat we met de hulp hier op het forum en move2australia een heel eind zullen komen!

En nu heb ik al zulke kriebels in mijn buik, niet normaal meer. En zeker niet nadat ik gisteravond een mail uit Oz ontving van een oude vriendin die sinds een aantal jaren in de buurt van Brisbane (voor Australische begrippen dan) woont met man en kinderen. Leuk joh, ik had haar al tijden niet gesproken. Maar wat die kriebels betreft, die worden ook alleen maar erger van dit forum  :roll: en ik betrap mezelf erop dat ik alles wat met Australie te maken heeft wil lezen/horen/zien.

Zoals ik ook al in een andere draadje zei, er is een kans dat ik voor mijn werk in Oz ga komen en als alles meezit (beetje afhankelijk van of mijn collega gaat) kan ik ook nog op businesstrip naar Sydney in februari!

Al met al een beetje rommelig verhaal misschien, maar ik wilde het gewoon ff kwijt!

Groetjes,
Lela
 
Hey Lela, klinkt erg spannend allemaal! En we begrijpen die kriebels allemaal hoor, elke forummer heeft ze...aftellend tot het vertrek!
Hans en ik moeten nog tot JULI wachten...vééél te lang!
Veel succes met de hele papierwinkel hé!  :up:

Sara
 
Hi Sara, wat is het dan nog lang he tot juli..... pffff... kan me zo voorstellen dat je er nu al wilt zijn! Aan de andere kant heeft het ook wel weer zijn charme (we zien het maar van de positieve kant :)), je kunt nu nog alles zijn/worden/doen/laten wie of wat je wilt, ik bedoel alle dromen die hebt over het wonen in Australie zijn nog intact en straks als het echt zover is kun je dan eindelijk zien en weten of je je dromen waar kunt maken! Trouwens, daar twijfel ik niet aan hoor, wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat dagdromen in afwachting van het grote moment toch ook wel erg leuk is  :sunny:

In ieder geval hebben het forum nog als we even ons verhaal kwijt willen!

Groetjes,
Lela
 
Ja, dat dagdromen hoort er bij!
En wat zouden we zijn zonder het forum!  :-D  :lol:  :lol:  :lol:

Sara
 
[quote author=Lela link=topic=3048.msg34651#msg34651 date=1131012875]
en ik betrap mezelf erop dat ik alles wat met Australie te maken heeft wil lezen/horen/zien.
[/quote]

Wat zeIden we ook alweer over VERSLAVING??? :wink: :wink:
Je was gewaarschuwd!! :-D

Rene
 
[quote author=sarabaes link=topic=3048.msg34656#msg34656 date=1131013718]
Hey Lela, klinkt erg spannend allemaal! En we begrijpen die kriebels allemaal hoor, elke forummer heeft ze...aftellend tot het vertrek!
Hans en ik moeten nog tot JULI wachten...vééél te lang!
Veel succes met de hele papierwinkel hé!  :up:
Sara
[/quote]Zo een half jaartje is zo voorbij Sara, nog effie's geduld je sticker hebben jij en Hans al dat is het belangrijkste.

Groetjes Sander :up:
 
[quote author=Rene-L link=topic=3048.msg34703#msg34703 date=1131027256]

Wat zeIden we ook alweer over VERSLAVING??? :wink: :wink:
Je was gewaarschuwd!! :-D

Rene
[/quote]

Hahaha ik kan niet anders dan je gelijk geven, moet gewoon oppassen dat ik op mijn werk niet de hele tijd op het forum zit!!!  :roll:
 
je zult toch maar werkgever zijn van z'on stelletje ongeregeld aan een forum verslaafden.
:-D :-D :-D :-D :-D

groetjes Manja

wij zitten gelukkig in de Bouw daar slepen ze geen computers mee
 
Ik zit practisch de hele dag voor mijn computer en ik denk dat mijn prestaties de voorbije weken met zo'n 20 % achteruit zijn gegaan...veel te veel op het forum bezig!  :-D  :-D

Heb mijn dertiende maand binnenkort zéker verdiend, lijkt me!  :lol:

Sara
 
nog maar 20%, en dan nog steeds geen klachten ,misschien kun je het percentage dan zelfs nog wat omhoog brengen. :lol1: :lol1:

groetjes Manja
 
Annemiek wat leuk dat je dat vraagt! :up:

Dat zegt mijn kleine mannetje van 2,5 jaar altijd als hij iets wil hebben/eten/drinken, bv:

[size=10pt]"Mamma, ijsse ete, appepoke?" [/size]

vertaling:

[size=10pt]"Mamma ik wil een ijsje eten, afgesproken?"[/size]
En aangezien ik ervan overtuigd ben dat het leven mooi is, is dat mijn lijfspreuk geworden (totdat hij weer met een andere geweldige kreet op de proppen komt natuurlijk :))

Groetjes,
Lela
 
*** zucht *** Wou dat wij ook al wisten wanneer en of we gaan .... we gaan volgende week het visum aanvragen heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer je ongeveer weet of je het visum wel of niet krijgt?
groetjes, marcel en cindy.
 
Hey Marcel en Cindy,

Lijkt me dat het toch nogal vlug gaat bij jullie als jullie volgende week al het visum zullen aanvragen? Hebben jullie dan al het skills assessment gedaan?
Ook bij ons kriebelt het enorm. Wij waren eigenlijk van plan maar in april te starten, maar eenmaal je het besluit genomen hebt te emigreren, wil je zou gauw mogelijk weg hé. Dus zijn wij nu ook alle papieren aan het verzamelen om op te sturen naar TRA.
Ik heb ok al mijn allerbeste vriendin ingelicht over onze plannen en gisteren ook mijn schoonmoeder. En oef, allebei vinden ze het jammer dat we wegtrekken uit België maar ze gunnen het ons van harte omdat ze weten dat we het al zo lang willen.
Grtjs
Nath
 
hahahahaaa!!! okeee. nu snap ik het :) Leuk toch he... hoe sommige kleine kinderen dingen zeggen :)
 
Back
Top