krijg je je bewijs terug na aanvraag visum?

Hai,

binnenkort ga ik samen met m'n Australische vriend op gesprek bij DIMIA voor m'n spouse visum...
Naast alle formulieren die je moet invullen, moet je ook bewijs leveren ,zoals o.a. post die aan ons samen is geadresseerd... De meeste daarvan zijn kaarten enzo, maar die wil ik niet zo graag kwijt... Krijg je die weer terug na de aanvraag? Of mag je ook evt. kopieen ervan afgeven???

groetjes Anne Marie
 
Goeie vraag. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ga er vanuit dat je het niet terug krijgt, maar hoop dat het toch teruggestuurd wordt.
 
Ga er maar van uit dat je het niet terug krijgt. Maak kopieen, maar neem de origenlen ook mee om te laten zien dat het echt is zeg maar.

Wij hadden heel veel ander bewijs(getrouwd, energie rekeningen enz :D ) en dus waren onze kaarten en enveloppen extra. We hebben ze even laten zien, en terug gekregen. Maar jullie situatie is dus anders, waarschijnlijk is het een belangrijk deel van je bewijs.

Foto's hadden we ingescand en uitgeprint, die hield hij wel. Je kunt ook kleuren kopieen maken.

Succes!!!  :)
 
Wij hebben kaarten/tickets/enz. gewoon terug gekregen. Ze heeft gewoon opgeschreven wat we bij ons hadden en persoonlijke dingen kregen we terug.
Maar wij zijn bij een DIMIA kantoor in Brisbane geweest en niet in Berlijn..
 
Bedank voor jullie reacties! Wij gaan naar een DIMIA kantoor in Perth... Ik heb onderhand maar gewoon kopieen gemaakt, voor de zekerheid, maar hoop dus wel dat we de brieven en kaarten en tickets enzo gewoon terugkrijgen...
nog een paar nachtjes te gaan en dan is het gesprek... bibberzzz

Anne Marie
 
Back
Top