Kylie Minogue is bekendste Australiër

Sacha

Ass. Perth Promotor
SYDNEY - Zangeres en actrice Kylie Minogue is de bekendste persoon in Australië. Ze is het 'best verkoopbare merk', aldus een onderzoek van het onderzoeksbedrijf Talent woensdag.
Minogue werd in de jaren zeventig en tachtig bekend wegens haar rollen in tv-series The Sullivans en Neighbours.

In de jaren tachtig kreeg ze een platencontract aangeboden, nadat ze had opgetreden tijdens een liefdadigheidsconcert.

Supermodel Elle Macpherson staat op de tweede plaats en premier Kevin Rudd op de negende. De acteurs Hugh Jackman en Nicole Kidman staan ook in de top tien.

Die Kylie.... en ze was ook al uitgeroepen tot "Vrouw van het Jaar" en "Ondernemer van het Jaar"

Ze hebben haar niet voor niets tijdens de afsluiting van de Olympische spelen Walzing Mathilda laten zingen!!! Shit wat heb ik toen zitten janken zeg!!!! En dan nog niet door hebben dat ik aan de verkeerde kant van de wereld leefde! Blind Bat!  :grin:

Volgens mij heeft ze ook een keer de titel van de meest sexiest vrouw binnengehaald. Hoe groot een kleine vrouw kan worden  :wink:

Dat vind ik echt super. :up:
Ik heb haar concerten gezien hier in België en ze krijgt de hele zaal mee. Vooral bij haar 'goude oude' nummertjes.
Was echt ontroerd en aangenaam verrast van haar verschijning toen ik haar de eerste maal zag.
Vind het echt een fantastische vrouw.

Back