Laatste Dagen in Nederland

Seamic

New Member
Met heel veel zin maar ook spanning en een beetje verdriet om de mensen die ik achterlaat   :cry:, is het bijna zover.  Ik moet nu nog een uurtje werken (nou ja niet echt werken!) en dan moet ik afscheid nemen van de mensen die nog op kantoor zijn.  Morgen de laatste dingen brengen naar afval, 't huis schoonmaken, vrijdag inspektie van de makelaar omdat ik niet bij de notaris ben en zaterdag om 11.15 (oudejaarsdag) opstijgen.
Voorlopig zal ik niet aan kunnen loggen maar mijn volgende bericht zal vanuit Mandurah (WA) zijn.  :beach:

Iedereen een heel gelukkig Nieuwjaar gewenst en tot ziens in Australie en sterkte voor diegene die er nog moeten komen.

Ook van Katrina en mij, een hele goed reis en de beste wensen voor het nieuwe jaar.  :-D
Suc6 toegewenst in je nieuwe homeland... :up:

Gr,Koen

Ik wens je een geweldige reis toe en een supergoed 2006.

Groetjes Miranda  :)

Ook namens ons een hele goede reis toegewenst. Een reis naar Australië en naar 2006 :wink:.
Heel veel geluk in je nieuwe thuisland :up:.

Groetjes,
Mel

heel veel suc6 met alles en sterkte met het afscheid(ik weet nu hoe dat voelt < het duurt bij ons ook niet lang meer.

Good luck mate,

groetjes Irma

Heel veel succes en sterkte (ook ik kan meespreken van de gekende gemengde gevoelens-nog 12 dagen)

Ik wens je een fantastisch begin van 2006 in je nieuwe thuisland!

Groetjes,
Monique

MISSCHIEN DAT JE DIT NOG LEEST VÓÓRDAT JE VLIEGT,

Ook van ons een alle goeds wat we je toe kunnen wensen.
Eigenlijk de laatste dingen doen voor je weg gaat is toch wel leuk en ook een beetje minder leuk, want je ziet sommige dingen nooit weer. Maar mensen achterlaten doe je eigenlijk nooit, contact blijft altijd bestaan als je dat zo wenst. Maar toch, je hebt gelijk dat je ze minder vaak zal zien, en dat kan wel een beetje moeilijk zijn.
Sterkte met je laatste loodjes.

Rene

Als je dit nog leest......

Een hele goede reis en sterkte met afscheid nemen en het settelen in Mandurah  :up:

Ik vlieg over 3 weken naar Perth en deel je gemengde gevoelens. Dat afscheid nemen valt niet mee, zeg. Ik zou zeggen; tot ziens in Perth, Mandurah of Secret Harbour bij Marina.....

Best Wishes, Marielle

Back