jeroen en mirjam
New Member
Hallo allemaal. Onze stand van zaken is als volgt. Wij hebben online een skilled independent visa (175) aan gevraagd op 23 oktober 2007. De medicals zijn op 8 januarie verstuurd naar Sydney. Wij hopen dat we snel een case officer krijgen toegewezen. Ik las dat ze bij 16 oktober zijn dus zal niet lang meer duren denk ik. Weet iemand dat toevallig? Hoe snel dat gaat. We hebben een hoop tegen slag gehad op het traject. Eerst met de TRA, opgestuurd, toen waren ze alles kwijt en zeiden dat ik niet betaald had :x. Toen ik volhield vonden ze mijn papieren weer en kwamen erachter dat ik wel betaald had. Paar maanden later TRA weer terug te kort details. Weer betaald en meer details van mijn beroep opgestuurd toen gelukkig wel goed gekeurd. We gingen op dat moment voor een employer sponserd visa, maar dat ging niet goed na 6 maanden haakte de werkgever in Australie af :cry:. in samenwerking met immigratie agent uit Australie gingen we toen voor de nieuwe 175 visa. We hopen dat het snel gaat we zijn nu 2 jaar bezig en sinds vorig jaar wonen we in een huurhuis. We hopen dat we komende zomer kunnen vertrekken naar Australie. Het is haalbaar denk ik als alles mee zit, we blijven optimistich :roll: groeten Jeroen Mirjam en kids. :smile: