laatste stand van zaken

Fritsie

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,

Als een van de "oudgediende" van dit forum zonder visum hoop ik daar de komende week verandering in te hebben gebracht. Maandag reizen wij af naar Berlijn waar wij op dinsdag om 10 uur een interview zullen hebben met iemand van de Australische ambassade. De woensdag en donderdag hebben wij nog om Berlijn te bekijken, dus ik laat jullie vrijdag weten hoe het gegaan is. Groet, Frank

Hoi Frank,

Heel veel plezier in Berlijn en houd ons inderdaad maar op de hoogte!

Sacha

Al weer een die naar Berlijn kan gaan :up: :up:

Veel plezier en suk6 in Berlijn.

greetz Bennie :evil:

Ich ben kein Berliner  :wink:

Hallo allemaal,

Het interview in Berlijn, afgelopen dinsdag, ging heel soepel. Na een half uurtje al vroeg de interviewer of het ons uitkwam om om 3 uur het visum op te komen halen.

Als je dan de sticker in je paspoort leest: INITIAL ENTRY BY 18JAN09,GRANTED 05AUG08, MUST NOT ARRIVE AFTER 05AUG13, MULTIPLE TRAVEL, HOLDER(S) PERMITTED TO REMAIN IN AUSTRALIA INDEFINITELY,

dan is dat toch wel HEEL ERG LEKKER!!

Iedereen die nog moet: veel succes!

Groet, Frank

JAAAAAA! GOED MAN!  :up:

Hoezo oudgediende!  :cool: hahaha
Ik zeg net tegen George dat wij op het forum kwamen 3 jaar geleden en jij er toen ook al was  :evil:

Uiteindelijk komt alles goed!

Maar jij hebt dus maar een half jaar om het te valideren? en dan moet je binnen 5 jaar vestigen?
Of begrijp ik hier iets niet helemaal goed?

bedankt allemaal!

@ Francisca: klopt helemaal wat je zegt. Mijn medicals zijn van 18 januari dit jaar. Medicals (en VOG) zijn een jaar geldig, dus vandaar dat wij voor 18 januari 2009 in Australie moeten zijn geweest, om, zoals jij zegt, het visum te valideren. Wij vliegen 12 december naar Melbourne voor vakantie (Vic & SA), dus dat is de initial entry. Daarna hebben wij inderdaad nog 4,5 jaar om daadwerkelijk te verhuizen. Ik hoop alleen dat dat niet zolang hoeft te duren.

Back