Lang niet gepost, opnieuw voorstellen

Lizzy1961

New Member
Hallo allemaal, herl lang niet gepost hier, inloggegevens ? Geen idee, dus maar nieuw account.
Ben benieuwd of er nog mensen van rond 2009/10 hier schrijven?
Bv Sacha uit Perth
Lisette Melbourne?
Wij zijn 8x verhuisd, dus aan mij heb je niks haha.
Maar nu een permanente plek, een prachtige 300 acres in paradijs, met heeeeeel veel dieren.

Kortom , emigratie geslaagd lol
 
In 2009 las ik al wel mee. Maar niet actief aan het posten volgens mij. Onze LaStaVaZa is van 2011 (tot nu)

Woonde jij indertijd in Murrumbatemen? Of was het SW WA? (Of zit ik helemaal mis)

@Sacha komt hier sinds een paar jaar niet meer. Lisette zegt me even niet zoveel.
Tekkel (Perth) komt heel af en toe wel eens voorbij, dat is wel een oud gediende. En Zwerver is nu eindelijk ook hier (Perth) (ik gok even dat die namen je wellicht wat zeggen)

en... welkom terug natuurlijk!
 
In 2009 las ik al wel mee. Maar niet actief aan het posten volgens mij. Onze LaStaVaZa is van 2011 (tot nu)

Woonde jij indertijd in Murrumbatemen? Of was het SW WA? (Of zit ik helemaal mis)

@Sacha komt hier sinds een paar jaar niet meer. Lisette zegt me even niet zoveel.
Tekkel (Perth) komt heel af en toe wel eens voorbij, dat is wel een oud gediende. En Zwerver is nu eindelijk ook hier (Perth) (ik gok even dat die namen je wellicht wat zeggen)

en... welkom terug natuurlijk!
Murrumbatemen is Kathy, die heb ik op Facebook, en elkaar ontmoet paar keer.
Ik zit nu west of Port Macquarie.
En daar gaan we noooooit meer weg!
Leuk je weer te spreken!
 
Murrumbatemen is Kathy, die heb ik op Facebook, en elkaar ontmoet paar keer.
Ik zit nu west of Port Macquarie.
En daar gaan we noooooit meer weg!
Leuk je weer te spreken!

Ah, ja met je oude profiel weg was het even gokken 😉

Wij zitten namelijk (nog even) in Canberra, binnenkort naar een voor ons groot, maar met jou vergeleken een klein stukje, in Noosa Hinterland (12 Acres)
 
Google Chrome of Apple Safari browsers (en nog vele andere) onthouden je inlog en wachtwoord als je wilt ;)

Wij zitten nu in Noosa Hinterland ja. Magical place bedacht ik me gisteren nog weer eens toen ik boven op ‘onze’ heuvel naar de zonsondergang keek met alleen maar het geluid van de vogels om me heen.

Zwerver zit ondertussen in Brisbane trouwens. Dat Perth is alweer oud nieuws 😉.
 
Google Chrome of Apple Safari browsers (en nog vele andere) onthouden je inlog en wachtwoord als je wilt ;)

Wij zitten nu in Noosa Hinterland ja. Magical place bedacht ik me gisteren nog weer eens toen ik boven op ‘onze’ heuvel naar de zonsondergang keek met alleen maar het geluid van de vogels om me heen.

Zwerver zit ondertussen in Brisbane trouwens. Dat Perth is alweer oud nieuws 😉.
Lota, verder dan dat konden we niet wegkomen van de CBD....

Maar i.d.d., van Perth naar Brisbane naar Lota.

En hopelijk snel richting de Sunny Coast...
 
Back
Top