lang parkeren

Annelies

XPdite Sponsor
In juli gaan we voor vijf weken naar Nederland en we zijn op zoek naar een goede plek om onze Nissan Patrol achter te laten.
Het liefst in de buurt van het vliegveld zodat we een taxi kunnen nemen.

Heeft iemand ervaring met de nieuwe overdekte lang parkeer gelegenheid van Brisbane Airport.
Ik heb begrepen dat we de sleutel van de auto af moeten geven en daar ben ik niet zo dol op want we willen een deel van onze spullen er in achterlaten. Verder zijn de kosten nogal hoog, iets van 500 AUD voor 5 weken.

Een andere mogelijkheid is de auto naar een storage gelegenheid te brengen in de buurt van het vliegveld, zoals Storage King. De kosten zijn 240 AUD.
Heeft iemand enige ervaring op dit gebied?

groet

Annelies 

niet voor zoeen lange tijd, maar zou bijna zeggen zet hem bij ons op de oprit. is een half uurtje over de brug naar vliegveld.

je kan ook voor langere tijd parkeren en de sleutel gewoon meenemen. dat is geen probleem op het vliegveld. als ik voor paar dagen ga voor werk doe ik dat ook.

groeten en veel plezier,

Hein

Is Brisbane toch aardig duur.
Wij hebben onze auto op lang parkeren in Perth gezet toen we voor 4 weken naar NZ gingen. Dat kostte ons $175.00
Viel me reuze mee.
En de sleutel namen we gewoon mee.

Nou dan kies ik toch voor de oprit van Hein :grin:

Kon nog wel eens van pas komen voor over een aantal maandjes ;)

Allemaal hartelijk dank voor jullie opmerkingen, jij vooral voor je aanbod, Hein.

We hebben naar het volgende gekeken: Lang parkeren Brisbane Airport International schijnt nog in aanbouw te zijn, maar we zouden bij Domestic kunnen parkeren voor $298 voor 34 dagen. Goed te weten dat de sleutel niet afgegeven hoeft te worden. Als 2e optie hebben we Port Brisbane gevonden, vlak bij de luchthaven aan de andere kant van de ringweg. We hebben daar nog geen prijs van en verder zijn er geen opslagmogelijkheden in de omliggende suburbs.

De oplossing kwam van mensen die we een maand geleden hebben leren kennen in Noosa. Ze hebben ruim 2 acres en drie sheds en daar mogen we zowel onze caravan als auto stallen. Geweldig niet?

groet,

Annelies

Back