Lang weekend weg

tweety

XPdite Sponsor
Ik heb plannen om binnen kort een lang weekend weg te gaan, iets van een dag of 4 misschien 5. Nu zit ik zelf te denken aan the red centre. ben er al wel eens geweest maar het heeft op mij een enorme indruk achter gelaten.

Is er iemand die misschien een ander idee heeft? Wil van dit tripje iets bijzonders maken geen goedkope backpacker trip, maar een lekker luxe weekend genieten. Ben benieuwd wat jullie van tips hebben!

Groetjes Chantal
 
hangt er denk ik maar net vanaf waar je zin in hebt. Outback of liever een paar dagen aan het strand.

Red centre is altijd leuk en in yulara zitten ook wel wat luxe hotels :wink:

Misschien moet je is bij een reisbureau binnenlopen om te kijken wat er mogelijk is. Ikw eet nog wel dat goway.com (zo even uit mn hoofd) wel leuke trips heeft en luxer  :grin:
 
Hoi Chantal,

Misschien een paar dagen Kangooroo Island. Dat staat ook nog altijd op mijn verlanglijstje. Deze afstand is ook nog makkelijk af te leggen voor een paar dagen.

Groetjes heidi
 
Hoi

Tasmania.  Cradle Mountain of Port Arthur.  Je zit in Melbourne?, Tiger Airways is goedkoop ,vluchten va 49.-enkele reis, net een busreis

Of als je in Vic wilt blijven, Daylesford Castlemaine, spa country een romantiek weekend?

Weekendje CouranCove, South Stradbroke Island QLD (heb je kinderen? ideaal maar je kunt er ook een romantiek weekend doorbrengen) je kunt kiezen uit waterfront huizen of nature cabins. (I love the nature cabins)

Sidonia
 
Bedankt allemaal. Ik zal eens kijken of er wat voor mij bij zit. Kangaroo Island en Tasmania gaan het echter niet worden daar ben ik onlangs nog geweest. En inderdaad ik zoek iets voor een romantisch weekendje weg.
 
Via www.wotif.com kan je (de duurdere) accommodatie voor een lager tarief boeken  :wink: Soms zelfs inclusief dinner en/of breakfast of andere offers.
 
Om toch even te laten weten wat het geworden is......

Ik heb er wat extra dagen aan toegevoegd zodat er wat meer mogelijkheden waren. Resultaat, 9 dagen top-end!

Chantal
 
Heb je daarin een bezoek aan El Questro meegeboekt? Luxe en heel bijzonder!
Veel plezier
We willen natuurlijk wel allemaal een reisverslagje terug ;)
Fae
 
[quote author=tweety link=topic=9757.msg134545#msg134545 date=1237178765]
Om toch even te laten weten wat het geworden is......

Ik heb er wat extra dagen aan toegevoegd zodat er wat meer mogelijkheden waren. Resultaat, 9 dagen top-end!

Chantal
[/quote]

heerlijk!! heel veel plezier, wanneer ga je?
 
Bedankt, gaat helemaal goed komen!

[quote author=Fae link=topic=9757.msg134546#msg134546 date=1237182289]
Heb je daarin een bezoek aan El Questro meegeboekt? Luxe en heel bijzonder![/quote]
Dat is mij toch een beetje te ver uit de buurt. Wil lekker rustig genieten, dus misschien een volgende keer  :wink:

[quote author=Shuter Street link=topic=9757.msg134563#msg134563 date=1237191714]
heerlijk!! heel veel plezier, wanneer ga je?[/quote]
Eind juni!

Groetjes Chantal
 
Back
Top