LASTAVA Tim911

Tim911

Well-Known Member
Ging allemaal goed, had me goed voorbereid op behavioural questions en daardoor had ik een idee wat ze gingen vragen. Dat ze exact vroegen wat ik had voorbereid was erg mooi meegenomen. Dus heb het allemaal prima doorstaan. Of ik ben wat zij zoeken hoor ik binnen 3 tot 4 weken.....

Nog een vraag waar ik zo 1,2,3 geen antwoord op kan vinden. Ze willen me vanaf volgende week voor 3 dagen in de week in de supply chain dept van het ziekenhuis hebben op casual basis voor een paar maanden, of korter als ik de full time rol krijg. Echter vroegen ze bewijs van inentingen, ik weet dat ik deze inentingen heb maar hoe kan ik dit bewijzen?

Beebmeep

Well-Known Member
Ging allemaal goed, had me goed voorbereid op behavioural questions en daardoor had ik een idee wat ze gingen vragen. Dat ze exact vroegen wat ik had voorbereid was erg mooi meegenomen. Dus heb het allemaal prima doorstaan. Of ik ben wat zij zoeken hoor ik binnen 3 tot 4 weken.....

Nog een vraag waar ik zo 1,2,3 geen antwoord op kan vinden. Ze willen me vanaf volgende week voor 3 dagen in de week in de supply chain dept van het ziekenhuis hebben op casual basis voor een paar maanden, of korter als ik de full time rol krijg. Echter vroegen ze bewijs van inentingen, ik weet dat ik deze inentingen heb maar hoe kan ik dit bewijzen?
Ik heb nog een oude inentingenkaart. Geen idee hoe dat tegenwoordig werkt (digitaal?). Moest 'm van m'n moeder goed bewaren, en dat dus gedaan ;) Kun je bij je ouders navragen of zij ook zo'n ding van je hebben? Anders via je Nederlandse huisarts?

Tim911

Well-Known Member
Ik heb nog een oude inentingenkaart. Geen idee hoe dat tegenwoordig werkt (digitaal?). Moest 'm van m'n moeder goed bewaren, en dat dus gedaan ;) Kun je bij je ouders navragen of zij ook zo'n ding van je hebben? Anders via je Nederlandse huisarts?
Ik lees net dat je het wel aan kan vragen, maar dat duurt 3 weken naar NL adres, laat staan naar hier. Dan maar even aan moeders vragen inderdaad.

Beebmeep

Well-Known Member
Ik lees net dat je het wel aan kan vragen, maar dat duurt 3 weken naar NL adres, laat staan naar hier. Dan maar even aan moeders vragen inderdaad.
Even uit nieuwsgierigheid: waar kun je het aanvragen en is het dan ook mogelijk een Engelse vertaling te krijgen?

Tim911

Well-Known Member
hahaha, ik zie ze al gaan :)
Ja, zelfs de originele Nederlandse kaart voorzien van een formulier van de site van de rijksoverheid erbij met begrippenlijst zodat er makkelijk te zien wat welke inenting is is afgewezen, want ze kunnen het zogenaamd niet lezen. Pffff stel bureaucraten.

Nu formulier gekregen en om te bewijzen dat ik de inentingen heb, moet ik dit formulier laten invullen en ondertekenen door de GP. Dus nu hopen dat die WEL bereidwillig is om het vertaalformulier te gebruiken. Ik heb voor de zekerheid ook het originele formulier besteld, dus over een paar weken weet ik of deze wel deels in het Engels is, ik laat het weten als ik het heb @Beebmeep

Tim911

Well-Known Member
Ach ja het hoort er allemaal bij. Zojuist bloed afgestaan dus vrijdag kunnen we de formulieren invullen en de benodigde inentingen voltooien. Dus er zit vooruitgang in.
Alles naar opdrachtgever QLD Health gebilled dus hoef niks te betalen, prima.

HardCore

Well-Known Member
Mooi man!
Hop naar je job.

In NL gaan we steeds meer over op digitale diensten, waardoor veel informatie snel beschikbaar is. Zo gek is dat voor ons landverhuizers niet. Overigens is in de medische wereld toch Latijn de voertaal?
Anyway,.. Congrats, Go for it!

OFX