Lastavanza Myriam en co.

Myriam Wuyts

New Member
Wel, ik heb nog niet echt zoveel te vertellen. Er is nog geen reactie gekomen op onze online aanvraag voor een spouse permanent visa. Ik heb de aanvraag op 1 maart ingediend en sindsdien al veel paperassen ingescand. Gisteren de vertalingen en 2 getuigenissen van Australische schoonzussen toegevoegd.
Ik ga nog even uitspitten of ik toch wel zeker niks vergeten ben, maar ik denk dat het zowat compleet is.

We hadden het idee om in november de Grote Oversteek te maken, mar dan moet dat visum er toch wel eerst doorkomen :) Ik ben al zo stilletjes aan alle spullen aan het wegwerken die we in huis hebben, maar eigenlijk nooit uit de kast halen. Ik ben van plan om dit jaar een aantal rommelmarkten mee te doen, om van alle inboedel af te geraken. De laatste 1 of 2 maanden trekken we bij m'n moeder in om ook de grote spullen te kunnen wegwerken. Driewerf hoera, terug naar mama ;)

Er moet nog zoveel georganiseerd worden, ik ben nu al lijstjes aan het maken met dingen die ik zeker niet mag vergeten. Daarvoor was dit forum al zeer inspirerend! Maar voorlopig hebben we dus nog volop tijd om nagelbijtend elke dag mails te checken in de hoop een reactie te krijgen van een case-officer of zo....

Ik wens iedereen een prettig weekend!

Veel liefs, Myriam en co.

keep-calm-and-keep-us-posted.png

:D

Last edited:
Dankjewel!
Mijn man is geboren in Hobart, Tasmanië en we willen ons daar graag vestigen.
Ik hou jullie op de hoogte :)

Back