Lastavaza Barbapapa

Barbapapa

Member
Met ons visum in da pocket kan een Lastavaza natuurlijk niet uitblijven!:)

Wij zijn ons nu aan het orienteren op vliegtickets naar Adelaide voor de zomervakantie 2014. Op zich natuurlijk helemaal geen vervelend werkje maar we zitten wel met een dilemma......want wat gaan we boeken, n retourtje of een enkeltje???
Des te eerder we de tickets aanschaffen des te goedkoper het waarschijnlijk zal zijn. Het zijn er vijf stuks :eek: dus het liegt er niet om. Maar ja, gaan we met een retourtje valideren omdat we ons huis nog moeten verkopen of gaan we met z'n allen met 'n one way ticket:cool:
Dus wat is wijsheid, nu vast goedkopere tickets boeken met risico dat het de verkeerde zijn of wachten tot we net voor de zomervakantie meer zekerheid hebben met risico op duurdere tickets.
Wat zou het verschil in prijs zijn?

Iemand tips of ideeen?

Als je echt tussen retour en one way twijfelt, zou ik nog even wachten met boeken. Vermoed dat nog even wachten goedkoper is dan de "verkeerde" tickets kopen. Prijzen wijzigen regelmatig en last minute is niet altijd duurder... Al is dit wel een keuze die ieder voor zich moet maken.
Geniet in ieder geval van deze periode.

Bedankt voor jullie reacties!

We hebben eigenlijk geen flauw idee wat last minute tickets kosten en of deze regelmatig beschikbaar zijn (we hebben er natuurlijk wel vijf nodig) in de Nederlandse zomerperiode.
Mochten we toch een retourtje nodig hebben zijn we prijstechnisch ook aan het bekijken of we een camper willen huren of een cabin op een caravanpark. Qua caravanpark vinden we steeds vaste prijzen maar we vragen ons af of deze prijzen eventueel nog dalen in het Australische laagseizoen.

In ieder geval vandaag heerlijk genoten van het prachtige Nederlandse herfstweer:cool:

Hou er wel rekening mee dat het in juni/juli best wel fris kan zijn in Adelaide, bv max 15 /16 graden overdag, min 6/8 's nachts. Dan is een camper of een cabin misschien wat aan de koude kant.
Wij zijn half juni gegaan, omdat de tickets tot twee weken voor het begin van de zomervakantie een paar honderd euro goedkoper waren (voor vier personen) dan daarna.
We waren toen wel blij met onze furnished rental met verwarming, electrisch deken en warme douche :).
Achteraf had ik er best moeite mee dat we de zomer uitgesteld hadden. We hadden in Nl tot half juni misschien 3 keer een warme dag gehad, dus tegen de tijd dat het in oktober strandweer werd, was ik daar echt wel aan toe! :cool:

(vraag maar aan Zwerver... die vond me nogal een zeurpiet geloof ik :p)

Back