LaStaVaZa - Een permanentje!

Kooka

Active Member
Beter laat dan nooit een korte LaStaVaZa van mij (ik merk dat ik er eerder nog geen had aangemaakt, oeps).

Het verloop is in een notendop in m'n signature te lezen, en vandaag ontving ik de grant notification letter voor mijn permanente visum, dus ik mag blijven zo laaaaaang als ik wil! :D

Er lag gisteren een briefje van de post in de brievenbus, dat ze wat hadden proberen te bezorgen en ik was niet thuis. De naam op dat briefje was mijn meisjesnaam en normaal gesproken gebruikt niemand die, dus ik had al een vermoeden dat het van DIAC kon zijn. Maar ik had m'n paperassen voor Stage 2 van het partner visum pas in augustus ingeleverd, dus dat zou wel erg snel zijn, er stond 6-8 maanden processing time voor... maar omdat ik had gelezen dat Tweety haar visum ook al zo snel had, had ik goede hoop!

En jawel, vanochtend hield ik het felbegeerde papiertje in mijn handjes die trilden van blijdschap en ik moest ook wel een beetje sniffen (blije tranen natuurlijk), want nou is ie in de pocket! Manlief, wiens naam in hoofdletters als sponsor op de notification staat, was natuurlijk ook erg blij ("now I get to keep you forever!").

Het is dat we geen champagne drinken, anders had ik er een opengetrokken ;)

En nou ff m'n signature gaan bijwerken... hihi!

Nice one!
Bij jou gaat alles in "Allegro"
(je signature: aanvraag WHV in oktober 2010? of 2009?)

Pssst, in je sig staat 23-11-2013 dus je bent OF paranormaal begaaft OF het moet 2012 zijn ;)

*facepalm* En ik had de eerste keer ook al zo'n dikke fout in m'n signature, ga 't maar gauw weer aanpassen en me in een hoekje zitten schamen dan, haha :)

Nogmaals gefeliciteerd!

Maar ik had m'n paperassen voor Stage 2 van het partner visum pas in augustus ingeleverd, dus dat zou wel erg snel zijn, er stond 6-8 maanden processing time voor... maar omdat ik had gelezen dat Tweety haar visum ook al zo snel had, had ik goede hoop!
Tweety aka Chantal had haar visum al een tijdje, het betrof hier het visum van mijn vrouw ;)

Gr Chantal

Nogmaals gefeliciteerd!

Tweety aka Chantal had haar visum al een tijdje, het betrof hier het visum van mijn vrouw ;)

Gr Chantal

Haha ok, ik ben echt aan vakantie toe, ik haal alles door elkaar de laatste tijd!

Ik kreeg gisteren een brief van Medicare, dat dat nu ook omgezet wordt nu ik mijn permanente visum heb. Krijg ik eindelijk een echt groen kaartje :)

Back