Ennie
New Member
Zo. De kogel is door de kerk; WE GAAN! Alle financien op een rijtje gezet, spaarplan aangepast en als alles goed gaat met hubby zn visum dan is het plan om begin februari 2015 in het vliegtuig te zitten! HOERA! Het voelt heerlijk om een beslissing genomen te hebben. Voortdurend werden we heen en weer geslingerd tussen blijven en weggaan, vooral na elk bezoek aan mijn schoonouders... Ze zijn zo ongelooflijk gek op onze zoon, we willen dat ze niet afnemen. Maar aan de andere kant; ze zijn nog jong, ze kunnen naar ons toe komen en sowieso vliegen wij 1x per jaar terug. Die kosten opgenomen in ons budget en toen bleek dat dit zeker goed haalbaar was waren we overstag. Mijn hart maakt af en toe een sprongetje als ik eraan denk. Over nog geen twee jaar wonen we in Brisbane! De eerste stap is het paspoort voor mij en zoonlief aanvragen. Daarna begint het echte werk
Mijn man zit in de elektrische autowereld dus mocht iemand hier connecties hebben in die richting, stuur me even een pmmetje Het zal een stuk minder lastig worden voor mij om in de luchtvaart iets te vinden, dit weekend staat solliciteren bij Qantas op de planning.
South Bank here we come!
Mijn man zit in de elektrische autowereld dus mocht iemand hier connecties hebben in die richting, stuur me even een pmmetje Het zal een stuk minder lastig worden voor mij om in de luchtvaart iets te vinden, dit weekend staat solliciteren bij Qantas op de planning.
South Bank here we come!