LaStaVaZa Gunther & Katrijn

kat

Active Member
Ik dacht laat ik ook maar zo een LaStaVaZa'tje maken ... :grin:
Bij deze...

Gisteren onze one-way vlucht naar Adelaide geboekt met Singapore Airlines: D-day = 10 september!
Aangezien we enkel 10 kilo pp extra bagage mogen meenemen als we uit amsterdam vertrokken en niet vanuit brussel, hebben we dus geboekt vanaf Amsterdam.
Zal ook wel lukken zeker?
Was wel verschoten van de prijs, in positieve zin dan: 574 euro pp. Vanuit brussel zou het 830 euro geweest zijn.
Daar kunt ge dus al een keer voor naar Amsterdam rijden :wink:

groetjes,
Katrijn
 
Gisteren onze one-way vlucht naar Adelaide geboekt met Singapore Airlines: D-day = 10 september!
Aangezien we enkel 10 kilo pp extra bagage mogen meenemen als we uit amsterdam vertrokken en niet vanuit brussel, hebben we dus geboekt vanaf Amsterdam.
Zal ook wel lukken zeker?
Was wel verschoten van de prijs, in positieve zin dan: 574 euro pp. Vanuit brussel zou het 830 euro geweest zijn.
Daar kunt ge dus al een keer voor naar Amsterdam rijden :wink:

:) Ik heb ook onlangs onze one-way geboekt... met Singapore ...op 10sept .. vanuit A'dam :)
maar wel naar Perth
Prijsverschillen waren groot tss maatschappijen en vertreksteden ... Malaysian Airl viel ook mee van prijs, maar dan vanuit Parijs

Nog 207 dagen

grtz
 
grappig, dus vertrekken we op dezelfde dag en zelfde plek!! :up:

Ik had het aantal dagen nog zelf niet uitgerekend, maar bij deze weet ik het dus :wink:
 
Hoi Kat,

Welkom op het forum
afro.gif

Wij gaan over 2,5 week ons visum valideren. Het plan is om september/oktober voorgoed te vertrekken! Misschien zitten we tegen die tijd in hetzelfde vliegtuig
smiley.gif


Groeten Steven
 
Inderdaad, dat wachten is niet tof...
dry.gif


Nadat je je vlucht hebt geboekt, volstaat het een mailtje te sturen naar SA met je vluchtgegevens en een kopie van de visa grant notice. Zij sturen dan bevestiging terug dat het ok is.
Weet niet of alle maatschappijen dat doen. Malaysian alvast niet, daar hadden we ook geinformeerd.

Opgelet, voorwaarde bij Singapore Airlines is wel dat alle vluchtsegmenten door hen worden uitgevoerd. Daarom dat we uit Amsterdam dienden te vertrekken. Vanuit Brussel ga je namelijk eerst met lufthansa naar Frankfurt.
Maar uiteindelijk was vanuit amsterdam ook 250 euro goedkoper :up:
 
Singapore Airlines is 'the bomb' We hebben ze nu 6x gebruikt naar OZ of Azie en wil eigenlijk nooit meer wat anders ;)
 
Zo, bij deze even een update...

Ondertussen hebben we een bankrekening geopend bij NAB. Ik was verbaasd dat dat zo vlot ging ;)

We hebben ook een vakantiehuisje geboekt voor 6 weken in Marino, zuid-Adelaide, vlakbij de zee. Lijkt mij ideaal om de jetlag te verjagen :cool: Wel duur, maar goedkoper hebben we niet echt gevonden. Tja... betalen en er verder niet meer te veel aan denken zeker... :D
groetjes,
Katrijn
 
Waar zit je in Marino? Wij hebben er toen een paar bekeken daar, maar ik was een beetje huiverig voor de afstanden. We hebben niet zoveel tijd om een huis te vinden en met de kids wilden we dan toch dichterbij zitten. Maar ben wel benieuwd of jij er eentje gevonden hebt die wij ook hadden gezien :p'.
Het is gewoon fijn dat je weet waar je naartoe gaat straks, en dat het een plekje is waar je even tot rust kunt komen.
 
Het ziet er een leuke plek uit, en er zou vlakbij een treinstation zijn waarmee je in centrum geraakt.
Verder maakt het niet zoveel uit denk ik, we zullen toch auto nodig hebben. En aangezien we nog geen flauw idee hebben waar we een huis willen zoeken, was dat ook geen argument voor of tegen een bepaalde locatie.
Ik vond het vooral belangrijk dat het aan de zee was, kwestie van wat te kunnen relaxen tussendoor :)
 
@kat je hebt helemaal gelijk...
Overigens is later voor ons Marino ook een optie geworden om eens te gaan kijken, dus had het best gekund. Nouja, we zitten nu wat centraler... en ook aan het strand :D

@Zwerver je hebt helemaal gelijk...
Buiten dat: het is wel een beetje van twee walletjes eten he, eerst een SA avond in IJsselstein, en dan een SA BBQ in Adelaide?
 
@kat je hebt helemaal gelijk...

@Zwerver je hebt helemaal gelijk...
Buiten dat: het is wel een beetje van twee walletjes eten he, eerst een SA avond in IJsselstein, en dan een SA BBQ in Adelaide?
Ja natuurlijk :) 2 walletjes is altijd goed :) Helemaal als het BYO is, dan kunnen we stomdronken rondlopen 2x :)
 
Zo, maandag is de verhuizer langs geweest. Ze hadden 1,5 dag ingepland om alle meubels in te pakken, maar waren in minder dan een dag al klaar. Vlot gewerkt! :up:
Nu staat dus ons hele hebben en houden ingepakt in de garage, het huis is leeg...
Voelt toch een beetje raar...
Donderdag komt de container en kunnen onze spullen aan hun lange reis beginnen...
En binnen 2 weken volgen wij ...;)
 
Back
Top