Lastavaza IDS

IDS

Member
Nou, de resultaten van mijn Academic IELTS zijn binnen. L 8,5. R 8,0. W 6,5 en S 7,0.
Ruim voldoende voor visum aanvraag aangezien ik meelift, maar voor registratie AASW net geen 7 voor writing.. Jammer jammer dat halve puntje.
Ik ga maar voor een re-mark. Wie weet heb ik geluk. Ik kan echter nergens vinden hoe je dit kan doen. Tenminste het formulier hiervoor kan ik nergens vinden. Iemand ervaring? En hoor natuurlijk ook graag of het kans van slagen heeft..

Heh balen :-(
Ik had de eerste keer ook een 6.5 voor writing. Tweede keer een 8. Alles is mogelijk :up:.

• Like
Reactions: IDS
Weer ruim een maand verder dus even een kleine positieve update.
Nou ja, niet positief over de remark op writing, die blijft een mooie 6,5...
Maar wel beter nieuws op het visum front. De werkgever heeft een verzoek ingediend om onze aanvraag met voorrang te behandelen. 2 weken na indienen kregen we bericht dat dit verzoek was goedgekeurd en binnen 7 dagen naar een CO zou gaan. De dag erna lag er echter al de mededeling voor goedkeuring nominatie bedrijf en verzoek om police checks door de CO! Ze kunnen het wel snel :up: . Dus dat zou het laatste drempeltje moeten worden voordat het echt helemaal rond is. Zou erg fijn zijn, zodat we een goede planning kunnen maken met verkoop huis, verschepen, opzeggen werk etc...

Back