Inclamaki
Member
Iedereen op het werk weet dat ik maximaal nog een jaartje blijf ! Alle sales managers, area mangagers, district managers, office managers, team managers en collegas zijn verwittigd ... Hopelijk niemand vergeten .... Vanavond etentje met alle ex-collegas dus ik zal iedereen dan wel gehad hebben. Tot nu toe,veel positieve reacties. Enkel bij familieleden blijft het moeilijk maar ze hebben nu een jaartje om aan het idee te wennen en om ons nog eens goed te verwennen dit jaar ! Vreemd dat we nu ineens meer gevraagd worden om ergens mee te gaan ... Ook op school iedereen verwittigd , directrice en juffrouwen zijn blij . De leerlingen wat minder. Toch veel mensen die ons melden dat ze zo'n stap nooit zouden durven zetten ! Toch zijn wij ook niet de meest impulsieve mensen noch grote durvers. Blijkbaar zijn we een of ander apart ras die "Australia lovers". Vaak kijken mijn man en ik naar het programma "ik vertrek" en kijken we heel stoer naar elkaar want naar Frankrijk verhuizen is maar de achtertuin wat wij doen dat is pas verhuizen .... Hopelijk blijven we zo stoer als het eenmaal zo ver is.