Lastavaza Jorieke

Jorieke

New Member
Hoi iedereen,

Een tijdje geleden heb ik me al voorgesteld, maar nu is het toch echt zo ver. Wij gaan bijna naar australie.

Moet zeggen dat de verhalen die ik lees op dit forum er alleen maar meer voor zorgen dat ik zin heb om weg te gaan.

Maar ja wat is onze LaStaVaZa....

Mij vriend heeft een baan gekregen met 403 visum. Deze ligt nu bij Australische ambassade. We zijn aan het wachten tot deze terug komt, maar oorspronkelijk begint zijn baan 1 mei al. We zullen trouwens in Perth gaan wonen :)

Het wordt ook de bedoeling dat mijn vriend eerst heen gaat, zodat hij de eerste stappen daar al kan zetten en ik door de korte termijn nog een aantal zaken kan afronden hier in Nl. We hebben een koop appartement die we zullen gaan verhuren. En eigenlijk nog alle losse eindjes hier afronden.

Moet ook zeggen dat deze periode mij nog het meest tegen staat van de emigratie. Ik zal mijn werk ook tot het laatste moment nog doen voor ik richting perth ga.

Voor mij word het ook nog spannend wat ik als werk ga doen, maar moet eerlijk bekennen dat mijn houding ook is van dat zie ik wel als we daar zijn. En ach genoeg losse eindjes en LaStaVaZa, maar om nu alles uit te typen..

Ik vroeg mij eigenlijk af of er misschien nog tips zijn tav korte termijn woningen voor mijn vriend in eerste instantie?

Gr,

Jorieke

Spannende stappen de komende tijd dus! Leuk hoor.

Ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan :)

Ik vroeg mij eigenlijk af of er misschien nog tips zijn tav korte termijn woningen voor mijn vriend in eerste instantie

Waar in Perth zoek je iets? Wat voor iets? En voor hoeveel?

In eerste instantie zou het meest ideaal een centraal gelegen appartement voor een maand of 3 zijn. Als we iets onder de 350 kunnen vinden zou het mooi zijn. Vervolgens willen we bijvoorbeeld een townhouse vinden, dat mag (en zal natuurlijk) duurder zijn. Het idee is dat we dan ook echt samen kunnen kijken.

Alle tips zijn welkom! We houden al een aantal sites in de gaten natuurlijk, maar wie weet kunnen we op deze manier ook wat vinden.

Ik hoop het! Vrienden van ons zijn net naar Perth verhuisd en vonden het erg moeilijk om iets (betaalbaars) te vinden. Zou super zijn als je via hier iets kunt vinden.

Succes ermee!

Grant is binnen!!! Oftewel Rolf heeft zijn ticket net geboekt en vliegt 22 april..

Dan schiet het opeens echt op zeg. Bizar!

Maar helemaal blij, ondanks dat ik ons rationele besluit dat ik later die kant op ga niet meer zo rationeel vind. Ik wil ook nu al ;)

Back