Lastavaza Kalli

Kalli

New Member
Het is al enige tijd geleden dat ik mezelf heb voorgesteld op het forum. Momenteel wonen wij nog in Spanje, maar daar gaat zeer snel verandering in komen.

Ineens gaat het hard! Afgelopen week hebben we de langverwachte email gekregen met de magische woorden: VISA GRANTED! We gaan nu alles op alles zetten om nog in oktober naar Perth te verhuizen, maar dat wil dus zeggen dat we heel veel te doen hebben! :)

Hey, daar was je weer :) En met goed nieuws zeg!!!

Gefeliciteerd. Nou wel een beetje posten hè, nu het gekkenhuis begint!

Congrats!!! Welk visum heb je?
Succes met alles regelen voor Oktober! Dat zal inderdaad een hele klus worden, hihi.

Wow Kalli, veel succes. Je hebt jezelf wel heel kort de tijd gegeven. Waar wil je gaan wonen?

Bedankt allemaal!

@afterbang: Ik zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden van ons gekkenhuis :)o_O:eek::confused::);)

@Gwen: 457, dus voor vier jaar

@Red dust: We krijgen in eerste instantie via het bedrijf een appartement aangeboden, dus van daaruit kunnen we op zoek gaan naar een locatie. Ik zal in de week voordat we vertrekken al wat afspraken maken voor bezichtigingen

Wonderbaarlijk genoeg zijn we super relaxed! Aankomend weekend gaat de huisbaas kijken of hij onze meubels en witgoed over gaat nemen. Dat zou echt ideaal zijn, want dan hoeven we daar niet op te wachten en kunnen we alles nieuw kopen zodra we een woning gevonden hebben. We zijn druk aan het onderhandelen met verhuisbedrijven, maar het is al zeker dat dat in oktober mogelijk is. Zodra dat rond is ga ik de tickets boeken, we zullen als alles meezit in de week van 21 oktober vertrekken. Ook alle verzekeringen zijn al geregeld en het bedrijf van mijn man wordt per 1 oktober bevroren. Dit wordt mijn 14e verhuizing, waarvan mijn 4e internationale verhuizing, dus dat scheelt ook wel.

Heeft iemand nog bruikbare tips? Kan iemand mij vertellen wat leuke wijken zijn om te wonen met een kindje?

Gefeliciteerd!

Waar heeft je man werk? Dt scheelt nogal bij het bepalen van een wijk.

@FOL: Dat is een hele goede vraag, dat weten we zelf ook nog niet :confused:. Hij zal namelijk projecten gaan doen bij andere bedrijven, dus locatie is niet bekend. Ik verwacht wel dat het allemaal in de buurt van CBD zal zijn.

Gefeliciteerd! Succes met alle voorbereidingen voor de verhuizing. Genoeg ervaring in ieder geval :D

Tickets zijn geboekt! 18 Oktober zullen wij landen in Perth!!!

We hebben ook al een tijdelijke woning in Fremantle, dus dan kunnen we op ons gemakje rond gaan kijken waar we willen gaan wonen. Vanmorgen wel even een tegenvaller gehad, toen de huisbaas liet weten dat hij niets over wilt nemen, hij gaat er namelijk voor het gemak al vanuit dat hij wegens de crisis de woning toch niet weer verhuurd krijgt, dus dan heeft hij ook geen meubels nodig. Maar vervolgens werden we gebeld door iemand die e.e.a. wilt kopen, waaronder de auto :) Positief dagje dus!

Back