LaStaVaZa Sandor & Anneloes

Anna Louise

Member
Ik heb mezelf al voorgesteld en rondgehangen op het forum, maar nu hier iets nieuws te melden is, toch maar een LaStaVaZa starten.

Vandaag de uitslag van de IELTS test. Sandor (m'n vriend) moet op ieder van een 7 halen voor minimaal 60 punten. Dat is gelukt! Ik, als meelifter moest een 4,5 gemiddeld halen en dat is ook ruim gehaald. Heel fijn dus. Gaan we straks even een biertje op drinken!
Sandor is IT'er (server virtualisatie en storage) en dit beroep wordt gesponsord door NSW. Nu ligt het papierwerk bij de ACS (Australian Computer Society) voor de beoordeling en hopelijk krijgen wij hier half december, net voor de zomervakantie begint, hier uitslag van.

Wij laten de papierwinkel regelen door Visa4You. Heel fijn dat we dit niet zelf hoeven te regelen.

Eind deze maand zetten we weer voet op Australische bodem voor een vakantie van 4 weken en oriëntatie op Sydney. Heerlijk, wat extra zon tijdens de Nederlandse winter.

Lekker zeg om even weg te gaan uit deze winterse dagen, het wordt alleen nog maar erger.... Geniet ervan!
En gefeliciteerd met het behalen van de IETLS, lekker iets wat van de lijst kan worden geschrapt!

Gefeliciteerd met de IELTS! Ik heb hem gisteren gedaan, nu nog 12 dagen afwachten, spannend!

Slecht nieuws uit visum land, voor ons tenminste. Vandaag een mailtje gehad van ons visumbureau. NSW heeft alle 190 beroepen dicht gegooid en de lijst wordt pas weer in juli 2014 geopend.
Ik heb al even gekeken op het forum, maar hier verder niks over gevonden. Wie treft dit ook?!?

Balen! Succes met deze extra wachttijd. Helaas kan het soms anders lopen dan je hoopt/ verwacht. Hopelijk zijn jullie in juli dan snel aan de beurt!

Dat is balen Anneloes. Maar hoe verloopt je reis, want volgens mij was die ook om te kijken of je echt de stap naar Down Under te wagen?

Dat is balen Anneloes. Maar hoe verloopt je reis, want volgens mij was die ook om te kijken of je echt de stap naar Down Under te wagen?
We zijn nu nog in NZ, Auckland en vliegen morgenavond terug naar NL :-(
Het is/was heerlijk, 4 wkn naar AU en 2 wkn NZ.
We willen heel graag naar AU verhuizen, maar dat is nu dus nog even afwachten of het wel door kan gaan...
Hoe is het met jullie?

We zijn nu nog in NZ, Auckland en vliegen morgen terug naar NL :-(
Het is/was heerlijk, 4 wkn naar AU en 2 wkn NZ.
We willen heel graag naar AU verhuizen, maar dat is nu dus nog even afwachten of het wel door kan gaan...
Hoe is het met jullie?

Hou je vast aan het feit dat het vor alsnog enkel een vertraging is, geen afwijzing. Soms zijn er veranderingen in het systeem, waar je geen rekening mee houdt, maar die wel vertraging opleveren. Helaas hoort dit, in sommige gevallen, bij het proces. Betekend nog niet dat het niet meer door kan gaan. Hou de droom vast en dan hopen dat jullie in juli beter nieuws te horen krijgen...

Het is inderdaad even een flinke domper. Zeker als je heerlijk in de NZ flow en zon zit en je dit te horen krijgt. Anyway, we wachten gewoon op de Nederlandse zomer en goed nieuws. Gelukkig vonden we het in NZ ook heel fijn en zijn daar ook mogelijkheden voor ons, dus er liggen nog meerdere opties.

Altijd goed om alternatieven achter de hand te houden , maar wie weet wat de juli jullie brengt... Succes, ik hoop dat jullie snel
Positief nieuws mogen ontvangen in juli!

He Anneloes & Sandor, hoe is het na 1 juli. Heeft de nieuwe lijst nog voor verrassingen gezorgd en kun je weer verder met plannen?

Back