LaStaVaZa Sofie & Christophe

Na meer dan 3 jaar zitten dromen over Australie hebben we nu eindelijk de knoop doorgehakt.
We hebben een positieve kansbeoordelig ontvangen van M2A en hebben op 01/09/2015 het contract getekend bij M2A !!!!!!!!! Mijn geluk kan niet op....;)
Kijk alvast uit naar onze vakantie in maart 2016 waar we van Melbourne naar het noorden trekken :cool::cool::cool:

Wauw dat is super nieuws!!!
Waar gaan jullie ook alweer voor visum wise?

top om te horen :up:
Heb je al enige idee waar je naartoe wilt? of ga je dit bezien met jullie vakantie?

Wauw dat is super nieuws!!!
Waar gaan jullie ook alweer voor visum wise?

Hi Gwen,

Afhankelijk van IELTS 457 tempory of 189/190 permanent of skill independent, hebben meerdere mogelijkheden dus.
Bij ielts van 7 gaan we voor permanent ;-)

Last edited:
top om te horen :up:
Heb je al enige idee waar je naartoe wilt? of ga je dit bezien met jullie vakantie?

Hey,

Wel het liefste Queensland , gold coast of tot onder townsville en ja in maart gaan we dus een beetje verkennen.
En dan zal het ook afhangen van waar we werk vinden ..
Grts

Last edited:
bij ons is hetzelfde, maar tot aan airlie beach zouden wij willen gaan, maar voor ons hangt werk er niet vanaf, wij willen juist zelf een zaak overnemen/starten, dus gaan wij volgende zomer een kijkje nemen.. succes en veel plezier

Altijd weer een mijlpaaltje, met een buro in zee gaan. Je hebt in ieder geval niet de minste in de hand genomen ;)

Altijd weer een mijlpaaltje, met een buro in zee gaan. Je hebt in ieder geval niet de minste in de hand genomen ;)

Hey Afterbang,

Ja we willen het goed doen, en dan maar een van de beste bureau's onder de arm genomen.
Wil geen enkel risico nemen dat het fout zou kunnen gaan haha, al ben je nooit 100% zeker maar heb er wel vertrouwen in.

In ieder geval, mocht het niet lukken kan ik me niets verwijten....

Yup. Ook wij hebben M2A gebruikt. Nooit spijt van gehad :)

Ook hier als verzekeringspremie. Geen garantie natuurlijk. Maar wel jezelf de beste kans geven. Onze aanvraag was namelijk niet 'straight forward'

Voor mijn werk wel ja ;) Maar we wonen boven de rivieren (dat scheelt een week ellende (carnaval)) >:D

Back