LaStaVaZa Stefan

StefanH

Member
Nog niet heel veel te melden ;)

4 Jan 2016 - Application for 309/100 visa
22 Mar 2016 - Medical and VoG
31 Mar 2016 - Assesment in Progress
Currently - Waiting ...

Gelukkig wonen we in een huurhuis dus geen gedoe met verkoop e.d. Zo zachtjes aan maar begonnen met opruimen en kijken wat er verkocht moet/kan worden o.a. motor en boot. Al de nodige troep naar de dump gebracht en meer gaat nog wel volgen vermoed ik.

Andere werkwijze qua visum, wij zijn ondertussen aan het wachten op de 189. Maar de rest wat je schrijft zeer herkenbaar. Hier ook huurhuis dus dat is fijn. 2 goedkope auto's en voor de rest veel zaken die of weg moeten (verkocht of weggooien/weggeven) of mee moeten naar Oz. Ideaal weer daarvoor (regenachtig Friesland momenteel). Keep up the good work!

Woohooo! Visa Granted vandaag! Eerst de tijdelijke en een minuutje later de permanente. Tot begin maart de tijd voor de eerste entry maar zolang gaan we natuurlijk niet wachten. Maar eens zien of we het voor elkaar krijgen om voor de kerst nog over te zijn. Nu gaat het echte werk beginnen :)

super, gefeliciteerd!!!! waar gaan jullie heen?
Brisbane want daar komt m'n vrouw vandaan en na al die jaren een halve wereld weg wil ze wel weer eens dichtbij vrienden en family wonen. :)
Plus dat het heel erg makkelijk is om te starten aangezien we bij haar ouders terecht kunnen totdat we alles op poten hebben.

proficiat ! Hoop ook snel aan de beurt te zijn. Application 17/ Feb
Onze aanvraag liep via Berlijn en volgens mij die van jullie via Madrid. Echter het geeft hoop dat ze blijkbaar inlopen op de tijden die ze opgaven.

Brisbane want daar komt m'n vrouw vandaan en na al die jaren een halve wereld weg wil ze wel weer eens dichtbij vrienden en family wonen. :)
Plus dat het heel erg makkelijk is om te starten aangezien we bij haar ouders terecht kunnen totdat we alles op poten hebben.

Onze aanvraag liep via Berlijn en volgens mij die van jullie via Madrid. Echter het geeft hoop dat ze blijkbaar inlopen op de tijden die ze opgaven.

Inderdaad, ik grijp alles wat ik kan om toch een beetje hoop te krijgen dat we snel aan de beurt zijn haha.;)
Wij trekken naar de GC om te beginnen, ook voor dezelfde redenen.

Gefeliciteerd Stefan! Gauw pakken, banen opzeggen en wegwezen! Lekker kerst in de korte broek.
Yup is goed bevallen vorige keer dus we gaan er voor. Nu eerst maar eens zien wat er mogelijk is qua verschepen van spullen en vluchten. :)

Nog maar even een nieuw rijbewijs gehaald, kan ik er weer 10 jaar tegen voordat ie vernieuwd moet worden. :)
Begint nu lekker op te schieten. Hoop overbodige zooi weggegooid. Boot, motor en auto verkocht. Auto nog wel lekker gebruiken totdat we weggaan.

Dat is het 'fijne' aan verhuizen naar de andere kant van de wereld. Je gaat net even wat rigoreuzer door alle spullen die je om je heen verzameld hebt. Ons ruime huis zit nu erg ruim met zo weinig inhoud ;) Maar ook wel lekker om eens rigoureus op te ruimen.

Hier gata de caravan komende week in de verkoop, motor is al weg. Auto is leasebak, dus dat is lekker tot de laatste dag rijden en sleutel inleveren.

Back