LaStaVaZa - Sydney

beer

Member
Eind april de aanvraag de deur uit gedaan. Daarna de medische test toegestuurd en enkele weken geleden ons internationale huwelijks certificaat. Verder niets meer gehoord van onze case officer. Vorige week verschillende keren getracht om de case officer te bellen, maar kreeg steeds het antwoord apparaat. Dus maar weer een mail gestuurd en vandaag eindelijk een reactie; gemiddelde wachttijd is 6 tot 8 maanden! Dat valt even tegen. Nog minimaal 3 maanden wachten en misschien nog wel langer...
Vervelend als je vriendin/prille echtgenoot over 7 weken weer terug moet vliegen naar Australie en ik hier moet afwachten. Maar ja, niets aan te doen en zo zullen er vele voor staan

Succes met wachten. Is er niet de mogelijkheid voor een bridging visum?

Op werk visum ben je daar nu dan? Want soms geld een nieuwe aanvraag inderdaad voor een bridging visum. :up:

Edit: Ik lees het verkeerd, je bent nu in Nederland??

Tof zeg! Gefiliciteerd!
En lekker vlot ook.
idd, wat Koets zegt: het traject is ook interessant. Relevante data, gebruik van bureau's etc.

Ook hier, gefeliciteerd! Op welke datum had jij m ook alweer gelodged?
Die van mij was ingestuurd op 24 april 2012. Op 23 mei mijn medicals gedaan in Antwerpen.

Alles zelf ingevuld en zoveel mogelijk bewijsmateriaal toegevoegd, zoals foto's, brieven, nota's waarop beide namen staan ed. Ik heb geen buro ingeschakeld omdat de kosten ervoor te hoog waren mijn inziens.

Back