LaStaVaZa zwerfsteen

Zwerfsteen

New Member
Na lang ronzwerven over de diverse migratiefora eindelijk de stap gezet om mezelf te introduceren en m'n eerste Posts te maken.
In september 2014 via Belijn een 309 partner Visum aangevraagd, nu heeeel geduldig afwachten op antwoord en hopelijk een positief resultaat.

Een en ander extra spannend gemaakt door reorganisaties en verplaatsingen van werk die ook binnenkort plaatsvinden...

Hopelijk wordt 2015 het jaar van mij en m'n partner zodat we samen eindelijk mogen beginnen met opbouwen van datgene waar we sinds eind 2012 van dromen ... :)

Dit is waarschijnlijk de kortste LaStaVaZa topic ooit....
Zoals eerder opgemerkt ook volger van andere fora op het gebied van emigratie.
Hier vielen een aantal grants van mid augustus 2014 na 8 maanden + 1 week.
Inmiddels zijn ze kennelijk gevorderd tot mid september, mijn 309 is vandaag GOEDGEKEURD.
Validatie begin juni ( vakantie is al geboekt :) ) en nu rap beginnen met inpakken :)

Mochten er meer Landgenoten wachten: sterkte, de trend van langere wachttijden lijkt nu even gebroken!
Hopelijk met twee jaar nog een rondje visa uitdaging in de vorm van sc100
Op naar Sydney, hoop daar wat Nederlanders te gaan leren kennen / ontmoeten

Ps moet ik nog bijzondere zaken regelen voor mijn tijdelijke terugkeer naar Nederland op deze validatie run
( gebruik de zoek knop is waarschijnlijk het juiste antwoord <grin> )

LOL, dat is inderdaad de korste lastava ooit I reckon. Nou, gefeliciteerd dan maar!

Hartelijke dank voor de felicitaties.. Het lastige werk gaat nu beginnen:
Verhuizen deel van mn spulletjes
Legen vd woning
Verkoop woning(helaas geen Staatsloterij gewonnen voor financiering :-/ )
Werk zoeken ( IT )

Hopelijk enkeltje Sydney in september

Wauw Zwerfsteen, dat is lekker snel, geeft veel andere hier hoop! En het wordt ook gewaardeerd als je blijft posten, we horen graag hoe het je de eerste tijd in Australie vergaat. Zelf vond ik dat de meest waardevolle posts! Succes met de voorbereidingen!

Nieuwe LaStaVaZa is dat mijn woning voorlopig verkocht is, en ik binnenkort dakloos ben..
Handig met werk als je afhankelijk bent van internet aansluitingen.
En niet alleen voor werk trouwens.... :)
Maar ook dat lost zich mogelijk vanzelf op. Kwestie van geduld

YES! das lekker huis verkocht, daar zouden er een paar hier op het forum de hemel te rijk mee zijn. Blijf positief!

Helaas heb ik mijn enkele reis nog niet geboekt, ik hoop namelijk op een vriendelijk verzoek van mijn werkgever of ik het pand wil verlaten :)
Heb genoeg dienstjaren om dat aantrekkelijk te laten zijn.
Ik ben blij met mijn verkoop, maar heb nog wel een dingetje op te lossen: restschuld.
Maar ja er zullen genoeg zijn die moeten hopen op een verkoop!

Back