leeftijd

Hoi, ik zal mijn leeftijd langzaam onthullen............... :wink:...................32!  :-o

Gr Rol  :-D
 
[quote author=damhooligan link=topic=3655.msg43088#msg43088 date=1137087965]
kan ik misschien berekenen wat de gemiddelde forumfamily leeftijd is. (die is op het moment 29 :lol:)
[/quote]

Ja, haha, enne, ik is ook 29 (pfff) :wink:.
Maar ik ben nog lang niet jarig :-D.

Groetjes,
Mel
 
Peter en Ellen: 42 en 44
(niet het oudste stel, maar tot nu toe op één stel na wel ;-)
M.vr.gr.

Perthpete
 
38! :up:

p.s. Johan heb je al op de Calender gekeken? Dan sla je gelijk een hoop "vliegen" in een klap! :)
 
Kaatje 41 en Cees 36, Richard 18, Dominique 12 en Peter 9  :up:

Veel succes met het rekenen.....

Karin
 
Ik zag al een leeftijdsgenoot voorbij schieten, ook ik ben 32 jaar jong en voel me :up: :blahblah: :blahblah: :blahblah:...En tegen de tijd dat het hier herfst wordt kan ik er weer een jaartje bij rekenen.
 
hallo  :w00t:

Ik ben nogal nieuwsgierig , :naughty2:
en ik vroeg me af wie op dit forum de jongste is ,   en wie de oudtste is .

en ben ik de enige die op 30 july jarig is?

Ik zou zeggen maak me gek en geef me jouw leeftijd,
kan ik misschien berekenen wat de gemiddelde forumfamily leeftijd is. (die is op het moment 29 :lol:)

Tralala, groetjes johan (29)
 
Wat zijn er toch een hoop broekies op het forum!! En allemaal met zulke mooie dromen en wensen en plannen.

Ton en Ineke halen het net boven ons gemiddelde. Rene is 58 en Paula is 46. Rene 18 juli en Paula 31 januari.
Zo, dat heeft meteen het gemiddelde een hoop opgeschroefd.

Sorry Peter en Ellen, jullie zijn gedegradeerd naar de 3e plaats. :lol:

:gramps:
 
Vandaag ben ik op de kop af 42 en een half jaar. Jeroen is 37 (over anderhalve maand 38).

Weten jullie dat ook weer. Is het belangrijk? Nee, niet echt, maar wel leuk om te weten :)
 
Tja... ben net jarig geweest he.... dus ben nu 33 winters jong, katrina is komende zondag weer een wintertje ouder en komt dan op 25.

Sorry mensen maar het gemiddelde wordt weer wat naar beneden gehaald... :oops:

Denk toch wel dat het meerendeel van de forum leden zo rond en boven de 30 zitten.... :)

Gr,Koen
 
[quote author=Erna link=topic=3655.msg43133#msg43133 date=1137108776]
Dank je, vanwege die 6 maanden zeker?  :-D
[/quote]
Sorry  :oops:
Dat heb je nou met 1 oog, zie je maar de helft  :lol1:
 
Back
Top